robjanssen
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.798
- Internet
- DELTA
- Ziggo
- Digitale TV
- DELTA
- Ziggo
Ik heb een ConnectBox Arris met software versie: 9.1.2109.200
Sinds het introduceren van de Smart Wifi heb ik problemen met een haperende Wifi.
Dit had ik in het verleden opgelost door in het modem bij Smart Wifi Kanaal optimalisatie uit te schakelen.
Sindsdien geen problemen meer.
Maar heb ik een paar weken geleden 2 wifipods mogen ontvangen.
En om die te installeren moest Smart Wifi weer worden aangezet.
En je raad het al, sindsdien weer een haperende wifi.
Heeft iemand meer hier last van?
Of weet iemand een oplossing?
Daarnaast vraag ik me af of Smart Wifi perse nodig is voor de Wifi pods, of kan ik dat ook weer uitzetten?
Of werken de pods dan niet meer?
@Webcare Ziggo kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Mijn vrouw wordt er niet blij van en ik ook niet.
Sinds het introduceren van de Smart Wifi heb ik problemen met een haperende Wifi.
Dit had ik in het verleden opgelost door in het modem bij Smart Wifi Kanaal optimalisatie uit te schakelen.
Sindsdien geen problemen meer.
Maar heb ik een paar weken geleden 2 wifipods mogen ontvangen.
En om die te installeren moest Smart Wifi weer worden aangezet.
En je raad het al, sindsdien weer een haperende wifi.
Heeft iemand meer hier last van?
Of weet iemand een oplossing?
Daarnaast vraag ik me af of Smart Wifi perse nodig is voor de Wifi pods, of kan ik dat ook weer uitzetten?
Of werken de pods dan niet meer?
@Webcare Ziggo kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Mijn vrouw wordt er niet blij van en ik ook niet.