• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wifi langzaam door bluetooth

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rbruinsma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rbruinsma

Ik heb net een ipod bluetooth dockingstation gekocht (NAS viso 1). Als ik de verbinding via wifi laat lopen dan wordt de verbinding erg traag. Verbinding via 3g loopt wel prima. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb Ziggo kabel, ubee modem en sitecom router. Graag hulp
 
Hoe traag is traag? Probeer je verbinding te maken met je dockingstation met je smartphone?
 
Met zowel mijn ipad2 als android telefoon. Hij is zo traag dat hij youtube films niet speelt. Indien ik bluetooth verbinding verbreek is er niks aan de hand
 
Bluetooth zend ook via de 2.4 GHz band uit. Vroeger scheen bluetooth te storen op de wifi, maar de hedendaagse versies zouden geen problemen mogen geven en elkaar de ruimte geven. Je zou een ander wifi kanaal kunnen proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan