C
Cornel23
Een vraag waarom word een klant niet begeleid bij het instellen van hotspots voor een Android toestel!?
Klantenservice, lees technisch afdeling, heeft weinig technisch expertise; als je een vraag stelt wordt je verwezen naar Service+, waarvoor je diep in de buidel moet gaan. Omdat certificaten niet worden gevalideerd, kan een valse server de wachtwoordhashes van klanten opvangen. En met een gekraakt wachtwoord, wat niet zo lastig is om te doen, is vervolgens in te loggen op andere Ziggo-hotpots van het openbare WiFi-netwerk voor Ziggo-klanten.
Zij lanceren groots Hotspots maar de klant kan het zelf uitzoeken!!!
Je kunt Hotspot ook uitzetten...
:x
Klantenservice, lees technisch afdeling, heeft weinig technisch expertise; als je een vraag stelt wordt je verwezen naar Service+, waarvoor je diep in de buidel moet gaan. Omdat certificaten niet worden gevalideerd, kan een valse server de wachtwoordhashes van klanten opvangen. En met een gekraakt wachtwoord, wat niet zo lastig is om te doen, is vervolgens in te loggen op andere Ziggo-hotpots van het openbare WiFi-netwerk voor Ziggo-klanten.
Zij lanceren groots Hotspots maar de klant kan het zelf uitzoeken!!!
Je kunt Hotspot ook uitzetten...

