• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wifi hotspots-waar blijf UPC

Berichten
1.432
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
8) 8)

Ziggo heeft al ruime 500.000 klanten gebruik maken, waar is onsje UPC gebleven ???

https://www.nubijlage.nl/ziggo-wifispots/3655367/in-5-clicks-onbeperkt-wifi.html
 
TS heeft wel een beetje gelijk.
Als je de gegeven link bekijk, dan zie jet dat UPC het in november/december in Flevoland en Friesland gaat uitrollen.
Nou, dan hebben ze hier bij mij nog 7 dagen de tijd om dit te gaan doen.
Geloof jij het ? Ik niet meer, net als nieuwere firmware etc.

Bij UPC is een datum dus nooit een keiharde afspraak.

Ik ben best tevreden over UPC en heb verder ook geen klachten.
Maar ik ben teleurgesteld in het steeds niet nakomen van dit soort mededelingen.
 
Blijf het een wazig idee vinden upc-hotspots, maar is beter dan mobiele kosten maken die waren ook duur alleen vraag me af hoe dit gaat met de thuisnetwerk veiligheid?maar we zien wel hoe het loopt, wens ze veel succes!
 
47 zei:
Blijf het een wazig idee vinden upc-hotspots, maar is beter dan mobiele kosten maken die waren ook duur alleen vraag me af hoe dit gaat met de thuisnetwerk veiligheid?maar we zien wel hoe het loopt, wens ze veel succes!
Mijn router fungeert al een tijdje als Wifi hotspot. Qua gebruik merk ik er niets van ook niet of het veilig is of niet. De snelheid is er niet op achter uitgegaan dus. Qua veiligheid, de wachtwoorden die ik persoonlijk ingesteld heb om op mijn router te komen daar is niets aan veranderd door UPC dus maak je niet druk.

Tijdens de aankondiging door UPC dat ons gebied ingezet zou worden als Wifi hotspot was ik ook Septisch maar dat is helemaal verdwenen. :)
 
AntS zei:
Mijn router fungeert al een tijdje als Wifi hotspot. Qua gebruik merk ik er niets van ook niet of het veilig is of niet. De snelheid is er niet op achter uitgegaan dus. Qua veiligheid, de wachtwoorden die ik persoonlijk ingesteld heb om op mijn router te komen daar is niets aan veranderd door UPC dus maak je niet druk.

Tijdens de aankondiging door UPC dat ons gebied ingezet zou worden als Wifi hotspot was ik ook Septisch maar dat is helemaal verdwenen. :)

Nu heb ik een vraagje als ik nu in de buurt ben kan ik dan gewoon gebruik maken van die hotspots of krijg je hier een aparte inlog voor.
 
Terug
Bovenaan