Onlangs via Ziggo's aanbieding de Humax 5200 pvr aangeschaft. Doet het verder prima alleen is de wifi dongel niet aan de praat te krijgen.
Hij vindt het netwerk prima en herkent ook de juiste beveiliging. Echter wil hij met geen mogelijkheid connecten. Wachtwoord en netwerwerknaam is met aleen cijfers en letters dus geen vreemde karakters.
Type beveiliging aanpassen heeft geen invloed.
Ziggo Service Plus zegt dat het aan de Humax ligt en dat hier wel vaker problemen mee zijn.
Ziggo zelf zegt hier niets van te weten en willen een monteur sturen.
Met kabel werkt het allemaal prima alleen die dongel is niet aan de praat te krijgen. Dongel werkt overigens prima op een PC.
Iemand suggesties? Heb alles al afgezocht en Humax op fabrieksinstellingen teruggezet hielp ook niet. Ziggo Ubee modem heeft WPS uit staan.
HELP!!
PS. Op mijn Humax 5100 heb ik precies hetzelfde probleem.
Hij vindt het netwerk prima en herkent ook de juiste beveiliging. Echter wil hij met geen mogelijkheid connecten. Wachtwoord en netwerwerknaam is met aleen cijfers en letters dus geen vreemde karakters.
Type beveiliging aanpassen heeft geen invloed.
Ziggo Service Plus zegt dat het aan de Humax ligt en dat hier wel vaker problemen mee zijn.
Ziggo zelf zegt hier niets van te weten en willen een monteur sturen.
Met kabel werkt het allemaal prima alleen die dongel is niet aan de praat te krijgen. Dongel werkt overigens prima op een PC.
Iemand suggesties? Heb alles al afgezocht en Humax op fabrieksinstellingen teruggezet hielp ook niet. Ziggo Ubee modem heeft WPS uit staan.
HELP!!
PS. Op mijn Humax 5100 heb ik precies hetzelfde probleem.
Laatst bewerkt door een moderator: