• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wifi doet het niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ziggo3311
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

ziggo3311

Goedenavond,

Onlangs heb ik de nieuwe modem van Ubee ontvangen. (EVW3200)
Na alle stappen netjes gevolgd te hebben, kom ik tot de ontdekking dat de draadloze netwerkverbinding niet werkt.
Met een kabel doet het internet het wel gewoon.
De laptop ''ziet'' de modem/router wel, als ik vervolgens de SSID-sleutel intyp, krijg ik een ''time-out bij verbinding'' melding.
Ik heb dit getest bij een Macbook air en een windows xp sp3 laptop.

Uw hulp is van harte welkom!

Grt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan