Z
ziggo3311
Goedenavond,
Onlangs heb ik de nieuwe modem van Ubee ontvangen. (EVW3200)
Na alle stappen netjes gevolgd te hebben, kom ik tot de ontdekking dat de draadloze netwerkverbinding niet werkt.
Met een kabel doet het internet het wel gewoon.
De laptop ''ziet'' de modem/router wel, als ik vervolgens de SSID-sleutel intyp, krijg ik een ''time-out bij verbinding'' melding.
Ik heb dit getest bij een Macbook air en een windows xp sp3 laptop.
Uw hulp is van harte welkom!
Grt
Onlangs heb ik de nieuwe modem van Ubee ontvangen. (EVW3200)
Na alle stappen netjes gevolgd te hebben, kom ik tot de ontdekking dat de draadloze netwerkverbinding niet werkt.
Met een kabel doet het internet het wel gewoon.
De laptop ''ziet'' de modem/router wel, als ik vervolgens de SSID-sleutel intyp, krijg ik een ''time-out bij verbinding'' melding.
Ik heb dit getest bij een Macbook air en een windows xp sp3 laptop.
Uw hulp is van harte welkom!
Grt