T
thestarrcompany
Dag,
Vandaag, na het herstarten van mijn moden, Cisco EPC3928AD, zag ik op mn Macbook Air ineens dat er ook een 5G variant van mijn SSID beschikbaar was en ik kon er succesvol mee verbinden.
Later vanmiddag probeerde ik dat nogmaals, maar dan is of de 5G variant niet zichtbaar tussen de beschikbare netwerken, OF komt er geen verbinding tot stand. In netwerkvoorkeuren zie ik dan onderstaande melding:
Wi-Fi heeft het zelftoegekende IP-adres 169.254.214.150 en kan geen internetverbinding tot stand brengen.
Ook op de iPhone krijg ik wanneer de 5G variant beschikbaar is, hier geen verbinding mee.
De instellingen van het modem staan goed denk ik. Zowel 2.4Ghz als 5Ghz zijn enabled en SSID broadcast staat aan.
Enig idee?
Groet,
Roy
Vandaag, na het herstarten van mijn moden, Cisco EPC3928AD, zag ik op mn Macbook Air ineens dat er ook een 5G variant van mijn SSID beschikbaar was en ik kon er succesvol mee verbinden.
Later vanmiddag probeerde ik dat nogmaals, maar dan is of de 5G variant niet zichtbaar tussen de beschikbare netwerken, OF komt er geen verbinding tot stand. In netwerkvoorkeuren zie ik dan onderstaande melding:
Wi-Fi heeft het zelftoegekende IP-adres 169.254.214.150 en kan geen internetverbinding tot stand brengen.
Ook op de iPhone krijg ik wanneer de 5G variant beschikbaar is, hier geen verbinding mee.
De instellingen van het modem staan goed denk ik. Zowel 2.4Ghz als 5Ghz zijn enabled en SSID broadcast staat aan.
Enig idee?
Groet,
Roy