• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie o wie heeft dit meegemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Louisv

Op 8 september heb ik gebeld waarom ik opnieuw een retourdoos heb ontvangen voor het oude modem terwijl ik deze al heb opgestuurd op 22-8-2016 (Barcode 3SLFVZ893815874).
Vervolgens is er door de Ziggo medewerker een wijziging uitgevoerd in mijn klantgegevens waardoor ik vanaf 8-9-2016 geen digitale TV meer ontvang op mijn smartcards.

Mijn vrije dag vrijdag 9-9 heb ik bijna continue met uw moeten bellen, alsmede op zaterdag 10-9, nu 12-9 weer.
Steeds wordt er beloftes gemaakt van 24 uur tot 72 uur maar we zijn nu 5 dagen verder en ik heb nog steeds geen digitale TV. En dat alles door 1 belletje over een te veel ontvangen retourdoos!. wat een amateurs....

Vandaag 12 september heb ik nog steeds geen digitale TV na X keer smartcard activeren, resetten, swappen, rommelen van de helpdesk...
 
Alternatief

Volgens mij is een klacht bij de Autoriteit Consument & Markt beter:

Het nieuwe bedrijf kan door een concentratie zo groot worden, dat er weinig concurrentie meer overblijft. Andere bedrijven krijgen dan geen eerlijke kans meer om hun producten of diensten te verkopen. De overheid heeft regels gemaakt voor bedrijven die willen fuseren, een ander bedrijf willen overnemen of samen met een ander bedrijf een nieuw bedrijf willen vormen. Die regels moeten voorkomen dat bedrijven te sterk en te machtig worden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) let erop dat bedrijven zich aan die regels houden.

Is er sowieso alternatieve aanbieder van TV, internet en telefoon met dezelfde specificaties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan