L
Louisv
Op 8 september heb ik gebeld waarom ik opnieuw een retourdoos heb ontvangen voor het oude modem terwijl ik deze al heb opgestuurd op 22-8-2016 (Barcode 3SLFVZ893815874).
Vervolgens is er door de Ziggo medewerker een wijziging uitgevoerd in mijn klantgegevens waardoor ik vanaf 8-9-2016 geen digitale TV meer ontvang op mijn smartcards.
Mijn vrije dag vrijdag 9-9 heb ik bijna continue met uw moeten bellen, alsmede op zaterdag 10-9, nu 12-9 weer.
Steeds wordt er beloftes gemaakt van 24 uur tot 72 uur maar we zijn nu 5 dagen verder en ik heb nog steeds geen digitale TV. En dat alles door 1 belletje over een te veel ontvangen retourdoos!. wat een amateurs....
Vandaag 12 september heb ik nog steeds geen digitale TV na X keer smartcard activeren, resetten, swappen, rommelen van de helpdesk...
Vervolgens is er door de Ziggo medewerker een wijziging uitgevoerd in mijn klantgegevens waardoor ik vanaf 8-9-2016 geen digitale TV meer ontvang op mijn smartcards.
Mijn vrije dag vrijdag 9-9 heb ik bijna continue met uw moeten bellen, alsmede op zaterdag 10-9, nu 12-9 weer.
Steeds wordt er beloftes gemaakt van 24 uur tot 72 uur maar we zijn nu 5 dagen verder en ik heb nog steeds geen digitale TV. En dat alles door 1 belletje over een te veel ontvangen retourdoos!. wat een amateurs....
Vandaag 12 september heb ik nog steeds geen digitale TV na X keer smartcard activeren, resetten, swappen, rommelen van de helpdesk...