• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie kent het volgende probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bert
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bert

Ineens kan ik geen mails meer ophalen via pop.

Via webmail geen enkel probleem maar via geen enkel E-mail programma (geprobeert met: outlook, outlook express en kerio mail) vanaf verschillende 3 lokatie's kan ik verbinding maken.
Krijg steeds error usernmame/password incorrect terwijl paswoord en/of gebruikersnaam 100% goed is.

Herkent iemand dit probleem?
 
pop storing bij je (adsl) provider ? (of is het voor je Chello -> misschien te maken met je account opzegging ?)
 
Paashaas zei:
Zou ook kunnen dat je 2 mailclients tegelijk draait...
Moet kunnen; heb ik thuis ook; 1 laat alle berichten op server, de ander niet. Beide pc (laptop resp. desktop) staan meestal tegelijk aan
 
Het lag dus aan een instelling bij chello.
Alleen webmail en imap stond aan bij mijn account, pop mail stond uit...........
 
ken het probleem het schijnt een bug van windows tezijn dat die opeens geen connection meer kan maken met je pop server

na een reboot schijnt alles weer goed tezijn
hoor het ook wel eens van klanten dat ze dit probleem hebben.
 
visje zei:
ken het probleem het schijnt een bug van windows tezijn dat die opeens geen connection meer kan maken met je pop server

na een reboot schijnt alles weer goed tezijn
hoor het ook wel eens van klanten dat ze dit probleem hebben.

Komt regelmatig voor. Is een POP server probleem. In de tijd dat jij hebt opgestart is ie weer paraat!
 
Nee de fout lag bij chello / upc

In mijn account gegevens bij UPC stond dat ik alleen webmail en imap mocht gebruiken, een service monteur van UPC die hier ter plaatste was voor mijn DTV heeft gebeld met UPC en na controle bleek dat het probleem bij UPC zat (zoals ik al diverse malen aan de helpdesk had verteld), in hun systeem stond de pop3 functie voor mijn account gewoon uit.

Ik kon gewoon verbinding maken met die pop server bv via telnet alleen miijn account werd niet geaccepteerd, gelukkig dat deze service monteur ervoor belde want anders had ik over 1 maand nog geen pop mail gehad. (waren zijn eigen woorden over de helpdesk)
 
Probleem opgelost en oplossing is gemeld.

normal_post_locked.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan