• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie kan mij helpen? Durf "help"desk niet meer te bellen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter adenisl
  • Startdatum Startdatum
A

adenisl

Ik zal proberen om mijn upc verhaal kort te vertellen,
Op 14-10-06 heb ik het extra channel pack opgezegt omdat UPC, MTV base er opeens eraf gehaald heeft. Na een maand zou het extra channel pack komen te vervallen.
Meteen daarna deed de mediabox raar, gebeld, er zou een monteur moeten komen.
Op 16-10-06 heb ik de mediabox een reset gegeven en hij doet het weer prima, zelfde dag monteur afgebeld. (die zou 18-10 komen).
Op 31-10-06 €33,- van mijn rekening afgeschreven voor een monteurs bezoek, volgens de factuur die ik ontving was er €44,- in rekening gebracht. Dus upc heeft geen €44 maar €33 onterecht van mijn rekening afgeschreven. Toch knap, geen monteur geweest en verkeerd afschrijven.
14-11-06 extra channel pack is er nu vanaf ( zou dat dan gelukt zijn?)
18-11-06 nee hoor, ik heb nu helemaal geen beeld meer via de media box. Volgens helpdesk zou ik het totaal pakket opgezegt hebben. Maar hulde 30 minuten later weer beeld. Helaas zijn ook de extra kanalen weer terug! Hoe ga ik dit nu opzeggen? Ik durf niet meer te bellen.
21-11-06 Brief van UPC dat er een geweldige media-box voor mij onderweg is. Die heb ik toch al! Ik denk, we zien wel, ik weiger hem gewoon aan te nemen.
DRIE dagen later,
24-11-06 Nu vind ik een retour-box in mijn brievenbus! Of ik de media box binnen 30 dagen retour wil sturen anders moet ik €150 euro betalen. Waarom? Ik heb perfect beeld (goed he) en wil hem niet terug sturen.
Toch maar weer met de help-desk gebeld, volgens hun hoef ik niets te doen.

Ik durf te wedden dat die €150,- gewoon van mijn rekenig afgeschreven gaan worden, en dat ik elke maand moet betalen voor het extra-channel pack die ik niet wil.

Wil een UPC medewerker eens kijken of dit goed gaat komen?

- wel media-box
- geen extra channel pack
- geen € 150,= + € 25,= van mijn rekening afschrijven omdat ik het niet terug ga sturen.

alvast bedankt
 
Zo zie je maar. Technisch mag het dan al een stuk beter gaan met Chello, administratief / organisatorisch is het helaas nog een grote bende. >:(
 
Eerlijk gezegd denk ik dat je de brief en de retourdoos als niet verzonden mag beschouwen. De brief is verzonden naar aanleiding van de de-activatie in het systeem, maar deze de-activatie is inmiddels ongedaan gemaakt.
 
Heeft één van mijn collega's al contact met je opgenomen ? Zo nee, stuur mij even een PM met je postcode + huisnummer.
 
Als je upc een automatische incasso hebt gegeven zou ik die gelijk stoppen !
Anders kun je fluiten naar je centen ....
 
SuperB zei:
Als je upc een automatische incasso hebt gegeven zou ik die gelijk stoppen !
Anders kun je fluiten naar je centen ....

Tegenwoordig, indien je online je bankzaken doet, kun je ook online je automatische incasso terug laten storten.
Indien je niet online je bankzaken regelt, is een telefoontje naar je bank voldoende.

Het enige probleem is, als je de ontvangende partij hier niet over informeert, alleen maar meer conflicten kan krijgen.
 
Terug
Bovenaan