K
Kasper1985
Ik woon op 1 hoog en vanochtend heeft er een monteur geconstateerd dat het signaal op mijn AOP niet goed is.
Hij heeft me erop gewezen dat mocht de conclusie zijn vanuit UPC dat dit ligt aan de kabel tussen de begane grond en 1 hoog dat dit dan moet worden opgelost op mijn kosten.
Echter lees ik in de informatie van UPC overal dat UPC verantwoordelijk is tot aan het AOP. Dit AOP zit in mijn woonkamer dus niet op de begane grond.
Wie is er hier nu formeel verantwoordelijk? Ik loop wat op de zaken vooruit maar ik wil voorkomen dat ik straks voor kosten op draai terwijl ik zelf geen toegang heb tot dit gedeelte. Dit zit in de muur en komt ergens op de begane grond binnen en loopt door buizen naar mijn huiskamer waar het AOP zit.
Kasper
Hij heeft me erop gewezen dat mocht de conclusie zijn vanuit UPC dat dit ligt aan de kabel tussen de begane grond en 1 hoog dat dit dan moet worden opgelost op mijn kosten.
Echter lees ik in de informatie van UPC overal dat UPC verantwoordelijk is tot aan het AOP. Dit AOP zit in mijn woonkamer dus niet op de begane grond.
Wie is er hier nu formeel verantwoordelijk? Ik loop wat op de zaken vooruit maar ik wil voorkomen dat ik straks voor kosten op draai terwijl ik zelf geen toegang heb tot dit gedeelte. Dit zit in de muur en komt ergens op de begane grond binnen en loopt door buizen naar mijn huiskamer waar het AOP zit.
Kasper
