• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie herkend deze klacht?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bert
  • Startdatum Startdatum
B

Bert

Bij mij stopt die nieuwe DTV regelmatig vanzelf.

Ik zit TV te kijken en ineens freezed het beeld en doet ie niets meer, de AB en menu's werken wel maar geen beeld of geluid meer.
Enige wat werkt is de stekker even uit het stopcontact(er staat geen video aan)

Ik heb UPC al eens gebeld en deze hebben van de week die DTV omgeruild voor een nieuwe, echter deze nieuwe doet het ook en vandaag al 3 keer gehad.

Herkend iemand deze klachten en weet iemand ook een oplossing?
 
Beetje zinloos om hem om te ruilen speelt bij veel mensen. Als het bij 1-2x per dag blijft zou ik het gewoon een tijdje afwachten, hopenlijk houd het met toekomstige software updates op.
 
nou UPC kende de klacht blijkbaar niet, ze stelde zelf voor om hem om te ruilen
 
Gebeurd hier ook soms.
Geen 2 keer per dag maar 1 a 2 keer per week zeker.
Jan :o
 
Is volgensmij het nieuwe "Live TV uitzendingen kunnen in pauze gezet worden." functie van UPC ;D. Ik heb het sinds 15 januari ook en het is best wel irritand.

15 jan rond 03.00
16 jan rond 01.00
 
Sinds het weekend komt het bij mij en mijn vader af en toe voor.
 
Hier op 3136LH ook paar keer voorgekomen na het wisselen van kanaal ca. maand geleden nu geen problemen meer. :6
 
Is mijn in januari 2 maal voorgekomen. Irritant maar ik ga ervan uit dat het alleen maar een kleine netwerk storing is.
 
Deze maand al 5x gehad...vanavond ook weer. De stekker even eruit en je hebt weer beeld en geluid.
Deze box gaat me steeds meer en meer irriteren >:(
 
Deze maand 3x gehad steeds op andere tijdstippen.
Dus UPC moet de klacht wel gaan herkennen ipv de makkelijke weg kiezen en omwisselen.
 
Terug
Bovenaan