• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft ook onlangs de nieuwe Ziggo Mail getest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hensie

Forum Gebruiker
Berichten
15
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik zoek iemand die, net als ik, onlangs de nieuwe Ziggo Mail heeft getest en de 6 daarbij behorende uitingen heeft beoordeeld.
Ik ben een hoop mail kwijt geraakt en zoek de laatste mail die ons toen gestuurd is (dus mail 6 van 6).
Wie kan mij daaraan helpen? Eventueel via PB.
Je wordt bij voorbaat vriendelijk bedankt!
 
Klinkt niet hoopgevend als je als tester en hoop mail bent kwijt geraakt. Blij dat ik niet heb meegedaan aan de test.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
 
Haha, nu ik het teruglees klinkt het inderdaad niet goed. Maar de mail die ik kwijt ben geraakt kwam niet via Ziggo! Dus het heeft daar niets mee te maken (ik ben zo'n oen die te vaak zonder opletten op Delete drukt). :mrgreen::mrgreen:
 
door ziggo mail mail en submappen kwijt

Heb dit al bij een ander item gezet, maar ik ben benieuwd of anderen het probleem ook hebben. Ben bij de overgang van webmail naar de nieuwe ziggo mail, mijn submappen inclusief de mails kwijt. De hoofdmappen zijn er wel nog, maar de mappen die ik hieronder heb gemaakt ben ik kwijt.
Ik werk alleen met webmail en haal dus nergens mijn mail op. Dus ik archiveer mijn mails in mappen op onderwerp zoals anderen ook in outlook doen.
Ik heb hier al een melding gemaakt bij Ziggo. Ze hebben alleen de mails met "hoofdmappen" overgehaald. De submappen met inhoud dus niet. In het nieuwe platform is het ook mogelijk om submappen te maken. Ziggo neemt binnen 2 dagen contact met me op. De heer aan de telefoon zei dat ze dit nog konden herstellen. Ik hoop het echt!
 
Nee sorry geen slechte ervaring hiermee. Dit is nu eens een van de diensten die vlekkeloos werkt bij mij en het ziet er ook nog eens strak en modern uit. :) Nee niets te klagen over Ziggo mail en ook geen fouten bij de migratie.

Maar succes met het oplossen van je probleem.
 
Je kunt toch beter een e-mailcliënt gebruiken, dan heb je minder kans op kwijtraken. Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid Thunderbird, maar je kunt uiteraard ook op een ander programma overstappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan