• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

CeeS

Edit 10 september 2009:

Het speciale formulier is inmiddels gesloten. U kunt eventuele problemen waar U via de helpdesk niet uitkomt via het speciale formulier van Ziggo Webcare aanmelden, dit formulier vindt U hier

Door de migratie van @Home klanten hebben diverse mensen sinds begin oktober problemen door een niet werkende telefoon. Volgens Ziggo zijn veel van deze problemen nu verholpen, echter in het forum zien wij nog veel meldingen van klanten in @home gebied waar de telefoon nog steeds niet werkt.

Wij hebben op onze site nu een formulier beschikbaar waar zich mensen aan kunnen melden die nog steeds geen werkende telefoonverbinding hebben. Deze meldingen worden door ons direct doorgestuurd naar onze Ziggo contacten. Tevens kunnen wij op deze manier monitoren of de problemen echt grotendeels verholpen zijn.

Dus:
Werkt U telefoon nog steeds niet, woont U in het oude @Home gebied en heeft U recent geen afspraken met de helpdesk over uw probleem gemaakt, vul dan het formulier in wat U kunt vinden door op deze link te klikken.

N.B.:
Vul het formulier volledig in en gebruik het alleen voor genoemde problemen. U kunt het formulier alleen versturen als U ingelogd bent in het forum. Vergeet niet het volledige adres inclusief postcode en huisnummer in te vullen.

Graag alle @Home migratie telefoon problemen verder in dit topic bespreken, in plaats van verspreid over het forum. We zullen zoveel mogelijk andere topics sluiten en naar dit topic verwijzen.

Ziggo/Multikabel Gebruikers Vereniging
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Raar??

Ik las net bij iemand ook uit nieuw Buinen dat tegen deze persoon gezegd was een uitzonderlijk geval te zijn. Problemen lagen bij hem zelf. medewerker van ziggo had ook gezegd dat hij kon zien dat het signaal van ziggo wel goed binnenkwam.
HMMMM Dat komt me bekend voor.
Wij zijn naar tig mails gisteravond eindelijk gebeld, maar ook weer afgescheept.
"Tja u bent een uitzonderlijk geval. Dit is niet de storing die verder in nieuw buinen is. Het ziggosignaal komt goed bij u binnen. U zou eigenlijk gewoon telefoon moeten hebben. Binnen nu en drie dagen zal u telefoon het weer doen!"
HMMM Eerst zien, dan geloven!!
Onze overbuurman heeft precies hetzelfde. MAARRRR HET LIGT AAN ONS ZELF.
TUURLIJK...:no:
Wij hebben net als de rest hier in de omgeving al sinds 2 oktober geen telefoon meer! Ik begin er zolangzamerhand echt genoeg van te krijgen!!!
 
Ik las net bij iemand ook uit nieuw Buinen dat tegen deze persoon gezegd was een uitzonderlijk geval te zijn. Problemen lagen bij hem zelf. medewerker van ziggo had ook gezegd dat hij kon zien dat het signaal van ziggo wel goed binnenkwam.
HMMMM Dat komt me bekend voor.
Wij zijn naar tig mails gisteravond eindelijk gebeld, maar ook weer afgescheept.
"Tja u bent een uitzonderlijk geval. Dit is niet de storing die verder in nieuw buinen is. Het ziggosignaal komt goed bij u binnen. U zou eigenlijk gewoon telefoon moeten hebben. Binnen nu en drie dagen zal u telefoon het weer doen!"
HMMM Eerst zien, dan geloven!!
Onze overbuurman heeft precies hetzelfde. MAARRRR HET LIGT AAN ONS ZELF.
TUURLIJK...:no:
Wij hebben net als de rest hier in de omgeving al sinds 2 oktober geen telefoon meer! Ik begin er zolangzamerhand echt genoeg van te krijgen!!!

---
Annet, je bent inderdaad echt niet de enige in Nieuw-Buinen. Wij zitten ook nu ruim 3 weken zonder telefoon. Ons zijn reeds veel beloften gedaan, maar nog niet 1 is nagekomen. Ik ben dit zo beu en het moet niet langer duren, want anders gaan wij echt naar KPN. :thankyou:
 
ik weet het.

---
Annet, je bent inderdaad echt niet de enige in Nieuw-Buinen. Wij zitten ook nu ruim 3 weken zonder telefoon. Ons zijn reeds veel beloften gedaan, maar nog niet 1 is nagekomen. Ik ben dit zo beu en het moet niet langer duren, want anders gaan wij echt naar KPN. :thankyou:


Het is idd balen! Heb werkelijk al vanalles geprobeerd. Heb ook al dat formulier hierboven ingevuld. Kijken of dat helpt, maar zo langzamerhand twijfel je steeds meer aan ZIGGO.
 
Geen Telefoon meer.

Vanaf 21 okt nieuw abonnement Alles in 1 plus, vanaf 21 okt ook geen telefoon meer . Toeval ? of stomme pech ?
Volgens Ziggo ben ik niet de enigste en heeft het niks te maken met de overstap.
Ik weet het niet . iemand anders ??

Mosje
 
Pech....

Zelf ben ik student ICT-beheerder en tijdens stage periodes heb ik vele gewerkt op helpdesks,
je hoort mensen alleen als iets niet werkt en als het dan eventjes niet werkt kraken ze je meteen af.

Ik onder vindt momenteel zelf ook een probleem met onze tweede telefoonlijn en vindt dit ook heel erg bale ndat hij het niet doet.

Maar als ik kijk naar de tijden dat hij wel prima werkt vallen deze paar dagen dat het niet werkt in het niets.

Ik snap dat iedereen het heel erg lastig vindt dat hij/zij niet bereikbaar is maar zoals iedereen kan begrijpen is een fusie op zo ene grootte schaal niet niks is en dat natuurlijk complicaties met zich mee kan brengen.


Ik wil het echt niet voor Ziggo gaan opnemen maar ik vindt dat er ook wel eens iets positiefs over ziggo gezegd mag worden.



Mvg,

Hans Vos
 
Reactie op Voxxie

Sorry, maar ik vind dit toch echt een serieus probleem, zeker omdat ziggo tot 1 oktober een stop heeft gehad op nieuwe abonnees, en overstap naar nieuw abonnement in mijn regio.

Daarna is verzekerd dat overstap geen probleem zou zijn en geruisloos verloopt zonder dat je iets merkt.

Bezin eer je begint.
 
telefoonstoring

Wij wonen in Gasselternijveen en hebben al drie weken geen telefoon. Continu via de helpdesk te horen gekregen dat het binnen een paar dagen opgelost zou worden. Afgelopen zondag voor de 6e keer gebeld, de technische dienst zou mij in die week persoonlijk bellen op mijn mobiel. Nu een week voorbij en nog steeds niets gehoord! Inmiddels hebben wij onze bankrekening geblokkeerd voor ZIGGO en gaan per 1 december over naar Tele2. Als ik de reacties op internet lees omtrent ZIGGO, zitten wij waarschijnlijk nog wel even zonder telefoon....er zit namelijk al een andere ZIGGO klant drie maanden zonder telefoon.
 
cees, formulier ingevuld, en hoop dat er zsm een oplossing komt.
hoor afgelopen week meerdere probleem gevallen.
wel internet, geen telefonielijn.
iets structureels. zal vast goedkomen.



succes.

berrie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan