C
CeeS
Edit 10 september 2009:
Het speciale formulier is inmiddels gesloten. U kunt eventuele problemen waar U via de helpdesk niet uitkomt via het speciale formulier van Ziggo Webcare aanmelden, dit formulier vindt U hier
Het speciale formulier is inmiddels gesloten. U kunt eventuele problemen waar U via de helpdesk niet uitkomt via het speciale formulier van Ziggo Webcare aanmelden, dit formulier vindt U hier
Door de migratie van @Home klanten hebben diverse mensen sinds begin oktober problemen door een niet werkende telefoon. Volgens Ziggo zijn veel van deze problemen nu verholpen, echter in het forum zien wij nog veel meldingen van klanten in @home gebied waar de telefoon nog steeds niet werkt.
Wij hebben op onze site nu een formulier beschikbaar waar zich mensen aan kunnen melden die nog steeds geen werkende telefoonverbinding hebben. Deze meldingen worden door ons direct doorgestuurd naar onze Ziggo contacten. Tevens kunnen wij op deze manier monitoren of de problemen echt grotendeels verholpen zijn.
Dus:
Werkt U telefoon nog steeds niet, woont U in het oude @Home gebied en heeft U recent geen afspraken met de helpdesk over uw probleem gemaakt, vul dan het formulier in wat U kunt vinden door op deze link te klikken.
N.B.:
Vul het formulier volledig in en gebruik het alleen voor genoemde problemen. U kunt het formulier alleen versturen als U ingelogd bent in het forum. Vergeet niet het volledige adres inclusief postcode en huisnummer in te vullen.
Graag alle @Home migratie telefoon problemen verder in dit topic bespreken, in plaats van verspreid over het forum. We zullen zoveel mogelijk andere topics sluiten en naar dit topic verwijzen.
Ziggo/Multikabel Gebruikers Vereniging
Laatst bewerkt door een moderator: