• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft er ook de laatste 2 dagen last van een storing in Purmerend!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dutchdiver
  • Startdatum Startdatum
D

dutchdiver

De laatste twee dagen valt hier – Purmerend 1447 - de internetverbinding weg.
Alle lichten van het modem gaan uit, modem restart en er is dan weer verbinding.
Dit herhaald zich willekeurig. Er is niet op een normale manier te game/of te downloaden.
Latency tot >1600ms

Helpdesk de afgelopen 2 dagen gebeld en het bandje bevestigd dat er een storing is in het postcode gebied,
Helaas geeft het bandje niet aan om wat voor storing het gaat!!

Doordat mijn telefoon ook steeds wegvalt heb ik deze ochtend maar weer eens op mijn werk gebeld met de helpdesk.
Van een storing was niets bekend…? De helpdeskmedewerker heeft een check gedaan en alles zou moeten werken.
Ik ben benieuwd.. :-\

Fiber power 120
Cisco EPC 3000
 
Vandaag is er een monteur geweest, heeft alles nagekeken
probleem zit in de wijk( dit noemen ze collectief).

Upc kan niet zeggen wanneer de verbinding weer naar behoren werkt :'(

Probleem zit hem in meer dan 10% packet loss, hierdoor treden veelvuldig DC op.
Normaal Gamen is er dus niet bij.

Tja >:(
 
Terug
Bovenaan