• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft deze problemen met de horizon mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter media1
  • Startdatum Startdatum
M

media1

Hallo

Heeft iemand het probleem dat de mediabox blijft opstarten. Bij upc zeggen ze dat het aan de tv ligt te oud +/-3jaar ik zeg dat die box naar de kloten is wie heeft dit probleem ook. Heb hem 12-06 aangesloten toen werkte het goed 13-06 werkte het ook nog goed tot 24:00 uur toen ging hij uit zaterdagmorgen aan gezet en toen starten hij constant op. Wie weet het?
 
de hele horizon (zooi) is na diversen zogenaamde updates alleen maar slechter geworden dit willen
ze echter niet toegeven.Oh meneer zeggen ze dan haal uw versterker maar weg dan zal het wel over zijn.
twee monteurs de tweede upc heeft na controle alles goed gekeurd en de horizonbox verwisseld.
oh ja als ik mijn versterker weg haal heeft dit geen invloed op de werking van de box,kan alleen mijn
modem niet meer aansluiten,maar dat weten ze bij de HD natuurlijk niet!!
Nou weer genoeg geouwehoerd toch maar weer wachten op de glaswezel die hier ook voorlopig niet komt
 
ik heb een fabriekreset gedaan ik heb standby uitgezet hij blijft het doen. Het ligt aan de tv daar moet nieuwe software op (de nieuwste software stond er al op)zetten. En dat vind ik jammer als je met upc belt het ligt nooit aan hun apparatuur. Trouwens gistermiddag heb ik hem afgesloten stroom er af gehaald gisteravond deed hij het een +/- vijftien minuten en toen begon hij weer. Ik denk dat ik weer een tweede handje heb want de aan en uit knop stond op aan. Ik heb er een woord voor troep.
 
Als het een 'tweedehandsje' is, kan je dat meteen zien. De afwerking van de HB is van dien aard dat je elk krasje direct kan zien. Is de plastic kap vrij van (lichte) krassen, dan mag je er vanuit gaan dat het een 'nieuw' model betreft.

Ergens hier op het forum is al veel vaker melding gemaakt dat de box maar in 'opstartmodus' blijft hangen. De zogenaamde 'knightrider'-lampjes (tijdens start, die balkjes die van links naar rechts gaan en vice versa) zijn steeds zichtbaar en dat probleem is verholpen met 2 updates. Heeft jouw box wel de nieuwste software? En anders kun je de medewerkers altijd wijzen op het 'knightrider'-probleem dat tijdens de testperiode al veelvuldig ter sprake is gekomen.

Edit: Gevonden!

Nieuwe software Horizon 1b-263.05.4j
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mijn zit er de nieuwste software op hij gaf dat aan en de tv ook. ik heb zo’n spijt van dat ik de boel heb veranderd had ik maar bij mijn ci-modulen gebleven. Want als ik hier wat veranderd gaat er wat verkeerd zelfs als ik mijn abo veranderd zonder aparatuur. Ik heb gisteren ook gevraagd of het bananasplit is.
 
Wet 'Kopen op afstand'. Je mag het binnen 7 dagen terugdraaien... en bij aankopen na afgelopen vrijdag 14 dagen.
 
Eerst wacht ik een monteur af die komt dinsdagavond als het goed is. Ik heb hem nu afgesloten ik werd gek van het opstarten want dan hoor je die ventilator steeds.
 
media1 zei:
Eerst wacht ik een monteur af die komt dinsdagavond als het goed is. Ik heb hem nu afgesloten ik werd gek van het opstarten want dan hoor je die ventilator steeds.

Toevallig ARC(audio return channel) aanstaan? op je tv of CEC dit kan nog wel eens voor problemen zorgen.
 
Terug
Bovenaan