M
media1
Hallo
Heeft iemand het probleem dat de mediabox blijft opstarten. Bij upc zeggen ze dat het aan de tv ligt te oud +/-3jaar ik zeg dat die box naar de kloten is wie heeft dit probleem ook. Heb hem 12-06 aangesloten toen werkte het goed 13-06 werkte het ook nog goed tot 24:00 uur toen ging hij uit zaterdagmorgen aan gezet en toen starten hij constant op. Wie weet het?
Heeft iemand het probleem dat de mediabox blijft opstarten. Bij upc zeggen ze dat het aan de tv ligt te oud +/-3jaar ik zeg dat die box naar de kloten is wie heeft dit probleem ook. Heb hem 12-06 aangesloten toen werkte het goed 13-06 werkte het ook nog goed tot 24:00 uur toen ging hij uit zaterdagmorgen aan gezet en toen starten hij constant op. Wie weet het?