P
patrick buijs
Maak gewoon een spam alias aan ---> [email protected] ofzo, en grbuik die...
Even over dat spam. tot een half jaar geleden kreeg ik nooit spam op m'n chello adres. Alleen vrienden hebben dat adres.
Maar sinds een half jaar krijg ik ook op m'n chello adres spam, en als ik dan naar alle geadresseerde kijk, zijn het allemaal chello adressen!
Het riekt echt ernaar dat Chello voor een extra zakcentje de mailadressen van hun klanten doorverkoopt aan derden!
Slechte zaak!
Even over dat spam. tot een half jaar geleden kreeg ik nooit spam op m'n chello adres. Alleen vrienden hebben dat adres.
Maar sinds een half jaar krijg ik ook op m'n chello adres spam, en als ik dan naar alle geadresseerde kijk, zijn het allemaal chello adressen!
Het riekt echt ernaar dat Chello voor een extra zakcentje de mailadressen van hun klanten doorverkoopt aan derden!
Slechte zaak!


.
)