• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie gebruikt z'n Chello-mailadres nog?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ivo
  • Startdatum Startdatum
Maak gewoon een spam alias aan ---> [email protected] ofzo, en grbuik die...

Even over dat spam. tot een half jaar geleden kreeg ik nooit spam op m'n chello adres. Alleen vrienden hebben dat adres.

Maar sinds een half jaar krijg ik ook op m'n chello adres spam, en als ik dan naar alle geadresseerde kijk, zijn het allemaal chello adressen!

Het riekt echt ernaar dat Chello voor een extra zakcentje de mailadressen van hun klanten doorverkoopt aan derden!

Slechte zaak!
 
wanneer ik me chello email open,krijg ik zo ..
niet schrikken he mensen
800 email berichten en alle 800 reklame
bijv enlarge you penis ;D
dat soort shit.

ik gebruik al heel lang Hotmail daar krijg ik zelden spam :)

=edit=
 
om trug te komen op de topic:
mijn vader gebruikt z'n chello mail nog vollop.

en.. wat betreft het spammen vanaf chello adressen.

het is heel goed mogelijk dat de spammers een zogenaamd net-chello adres gebruiken.
dat de afzender die jij te zien krijgt niet klopt.. dus als je terug zou sturen hij bij een ander aan komt of zelfs helemaal niet :-\.
is vrij gemakkelijk te doen met outlook (bij 'mail adres' een ander adres in voeren ::))

dat gebeurd ook vaak bij hotmail spam ([email protected]).

ik snap eigenlijk niet waarom hier niks aan wordt gedaan..
misschien is dat niet mogelijk ofzo?.
 
Ik gebruik mijn chello mail adres nog steeds sinds dat ik niet meer bij chello zit. En dat is sinds 31-10-2003 dus ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren.
 
Terug
Bovenaan