• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie gebruikt z'n Chello-mailadres nog?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ivo
  • Startdatum Startdatum
Ik , in combinatie met Norton Internet Security 2004. In Outlook wordt een map (Norton Antispam ) aangemaakt deze zorgt ervoor dat 99% van die troep in die map komt en het werkt perfect.
 
Ik gebruik mailwasher pro. Dat programma downloadt de eerste 20 regels van het mailtje: je ziet de titel, afzender, datum e.d. Het kan spam-mailtjes herkennen. Je kan bepaalde filters toevoegen enzo. En het leuke is dat je mailtjes terug kan bouncen (met: dit adres bestaat niet :P)
 
Ik ben een jaar geleden gestopt m'n Chello account te gebruiken vanwege de spam. In die tijd zat ik zelf nog op de helpdesk en heb mijn username zelf gelukkig kunnen wijzigen om van de spam af te zijn. Maar daar ik bang was dat het voor korte duur zou zijn ben ik overgestapt op de gratis diensten van lycos. Ik heb daar drie accounts en in een jaar tijd nog geen één spammailtje ontvangen. Dus dat is wel een aanrader.
 
LOL.moet je voor de gein een Yahoo account nemen.mijn record is 800 spammailtjes op een dag......dacht dat ik gek werd :P
 
je surfgedrag bepaalt uiteindelijk hoeveel spam je ontvangt. neem een netscape/hotmail account voor alle oninteressante zaken en bewaar je chelloadres voor serieuze dingen.

gebruik chello mail niet, heb zelf een mailserver draaien.
via yourhosting.nl kun je voor 1 euro per maand (parkeren&doorlinken), een mx-record van je eigen domein (13 euro per jaar) naar je chello ip-adres laten doorlinken.
dus voor 25 per jaar heb ik volledige controle over m'n eigen mail.
 
sonja 49 zei:
ikke!!!!!! en beslist geen spam. daar heb ik mijn hotmail voor :D

Bij mij precies hetzelfde...
0 spam berichten in mijn Chello inbox! Bij Hotmail zo'n 10 per dag. Laat ik gelijk in een aparte map gooien en verwijder ze dan 1x per 3 dage ofzo.
Je moet spam ook NOOIT beantwoorden, of zogenaamd je van hun mailinglijst laten verwijderen. Zodoende weten ze namelijk dat je adres bestaat. Als ze dat weten kan je er nog 10.000 van ze verwachten in de komende maand.

sylvester(rr) zei:
En het leuke is dat je mailtjes terug kan bouncen (met: dit adres bestaat niet)

Da's een mooi ding.
 
ik heb maar 1 a 2 spamberichten per dag ofzo, ik vul overal [email protected] in (van www.moerstaal.nl), die linkt door naar m'n chello adres. Moerstaal heeft echter zo'n spamfilter (Spamassassin) en die markeerd alle spam met [SPAM?] in de subject line, een berichtregel toevoegen en alle spam verdwijnt :)
 
Is het mogelijk dat mijn chello mailbox zomaar uit het niets leeg is? :o Ik heb ze niet verwijdert dat weet ik heel zeker. Ligt het aan mij of aan chello?
 
DG zei:
Is het mogelijk dat mijn chello mailbox zomaar uit het niets leeg is? :o Ik heb ze niet verwijdert dat weet ik heel zeker. Ligt het aan mij of aan chello?

Wat bedoel je met mailbox, webmail of je box thuis??
 
Terug
Bovenaan