• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wi-Fi is al 3 dagen aan het haperen.

Berichten
1.432
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste forum ; wifi zit al 3dagen te haperen , modem uitzetten en weer aan na procudeur minuten, overdag meest dat storing, gisteren allebei er uit gehaald toch vandaag weer, kijk ga even bellen of goeie antwoord krijgt , of meestal amateur antwoord standaard.


Aboe Mbarak
 
Altijd leuk, dat oordelen over anderen, maar zelf het probleem niet kunnen oplossen. Hoezo amateur?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: rcs
Welk modem heb je? Bij de Connectbox zit achterop een heel klein gaatje, als je daar met een pen indrukt en dan 30 seconden vasthoudt zal het modem resetten, maar ook echt helemaal. Dus dan eerst even de modemnaam en ww opschrijven en weer opnieuw bia de weblink activeren.
 
Terug
Bovenaan