what's new????

M

mama03

hoi ben nieuw hier en wil graag ff spuien .
sinds de vernieuwde telefoonrekening is geintroduceerd afgelopen augustus, hebben ook wij spookrekeningen gekregen.
meteen in augustus hadden we een achterstand van januari tot augustus muv februari ??? dus meteen 2x !! schriftelijk specificaties opgevraagd en nooit gekregen, nu nog steeds niet.
in september weer een spookrekening en we hebben het zaakje opgezegd per 1 november.
er werd door upc nergens op gereageerd, niet op brieven en niet op faxen of telefoontjes.
toen werd het stil rond upc, we hoorden niks meer en dachten al bijna dat het allemaal rechtgetrokken was bij hun.
tot gisteren, in ene een incassoburo voor 1000 euro, binnen 8 dagen of anders.....WIJ moeten gaan bewijzen dat we onschuldig zijn en hun schijnen geen fouten te maken, want WAT IN HET SYSTEEM STAAT KLOPT ALTIJD MEVROUW, me ***.

mijn vraag is of iemand dit herkent
wat kunnen we nu het beste doen? een advocaat inschakelen wordt echt veel te duur omdat we goed verdienen (helaas misschien wel in dit geval) en dus alles zelf moeten betalen en een bedrijf als upc het natuurlijk financieel wel langer kan procederen als wij.

is er iemand die mij wijzer kan maken?
 
ik heb reacties gezien van mensen die naar zo'n UPC shop zijn geweest om zoveel mogelijk te regelen...
Misschien dat je daar kan regelen dat je die specificaties krijgt, en dan kan je heel simpel bewijzen dat je de gebelde nummers nooit gebeld hebt...
 
Er zijn meerdere problemen geweest met UPC en rekeningen. Kijk op www.consumentenbond.nl die hebben iets opgericht om voor gedupeerden te bemiddelen, je moet dan wel lid worden.
Je bent niet de enigste!!

groet,

Mouse
 
Terug
Bovenaan