J
jwillemsen
Vanochtend vroeg merkte ik dat UPC Fiber Power eruit lag. Gebeld en binnen 30 seconden werd er gelijk al een monteur ingepland, zou wel aan mijn kabel intern liggen, maar dat is al een jaar niet gewijzigd. Geprobeerd om iets meer medewerkingen te krijgen, ik had alle logs van de modem voor me, maar nee, de monteur was de enige oplossing. Begin in de middag zag ik dat de modem af en toe een signaal had, maar weer een reset deed. Weer gebeld en geprobeerd iets qua medewerking te krijgen, maar nee, er zou een monteur komen. Ik denk dat ik in totaal 5 keer heb gevraagd of er geen storing was. Een uurtje later was er opeens een verbinding en wederom gebeld om de afspraak met de monteur af te zeggen. Binnen 2 minuten iemand aan de lijn, een record, en die weest me te vertellen dat er een storing met FiberPower was geweest en dat dat al sinds de ochtend bekend was. Waarom wisten de andere mensen dat niet
? Dit heeft me een uur van mijn zondag gekost met daarbij de telefoon kosten.
? Dit heeft me een uur van mijn zondag gekost met daarbij de telefoon kosten.
