• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Western Union

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RonaldRW

Let op!!! Deze mail trof ik in mijn inbox aan. Toch knap, ben geen klant bij hun.

Om de veiligheid te waarborgen van onze online klanten database vragen wij uw login informatie te valideren.

U bent verplicht om onze online validatie formulier in te vullen door te klikken op de volgende link.


Klik hier om het online formulier te openen

Opmerking: Deze beveiligingsmaatregel is bedoeld om uw persoonlijke informatie te beschermen tegen onrechtmatig gebruik door anderen.

Gelieve alle gegevens correct in te vullen om blokkering van uw rekening te voorkomen.

Hartelijk dank voor uw medewerking

Ruben van Sloss
Western Union, Netherlands
 
Is het wel echt van Western Union?
Gebruik MailWasher om dit soort spam te verwijderen voordat het op men pc komt en plaats ze gelijk in men Blacklist.
 
Allereerst: altijd goed om alert te blijven, dus bedoel dit niet vervelend.

Maar deze mail is natuurlijk bepaald niet uniek. Hoop niet dat iedereen al zijn phishing mails hier gaat zetten, dan loopt het forum hier snel vol.
Krijg dagelijks dergelijke mails, veruit de meeste gelukkig direct naar de stambox.
 
Ik meld in zulke gevallen de link, als ik geen waarschuwing krijg, aan bij Google Safe Browsing, hopelijk helpt dat de meer goedgelovigen.
 
Dacht laat ik ff waarschuwen. Kreeg vandaag weer een nieuwe variant binnen: ICS cards Nederland.
 
En ik heb al verschillende variaties van paypal-phishing gehad....

pvd
 
mailtjes van een stelletje oplichters

Kan Ziggo deze .............. :censored:niet op de een of andere manier blokkeren? Ik wordt er zo langzamerhand strontziek van!! Per dag krijg ik inmiddels een aantal van die ....:censored:mails binnen. Daar moet toch een mogelijkheid voor zijn om die klanten te blokkeren?
 
Kan Ziggo deze .............. :censored:niet op de een of andere manier blokkeren? Ik wordt er zo langzamerhand strontziek van!! Per dag krijg ik inmiddels een aantal van die ....:censored:mails binnen. Daar moet toch een mogelijkheid voor zijn om die klanten te blokkeren?

Liever niet. Bepaal liever zelf wat ik blokkeer of niet.
Of maak het iig facultatief.

Overigens merk ik dat GMail ze redelijk effectief naar de spam folder zet.

Maar gewoon opletten en negeren blijft het beste.
 
Kan Ziggo deze .............. :censored:niet op de een of andere manier blokkeren? Ik wordt er zo langzamerhand strontziek van!! Per dag krijg ik inmiddels een aantal van die ....:censored:mails binnen. Daar moet toch een mogelijkheid voor zijn om die klanten te blokkeren?
Spamfilter via Mijn Ziggo hoger zetten. Risico is wel dat ook "goede" mails kunnen worden tegen gehouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan