Was van plan om dit in een mailtje aan Ziggo te sturen maar email is blijkbaar afgedaan en heeft plaats gemaakt voor twitter en facebook :roll:
Ik kreeg zonet alweer een mailtje over werkzaamheden in mijn wijk. Dit jaar heb ik er elke maand een gehad en in juni zelfs twee. Is dat in alle Ziggo regio's zo of heb ik gewoon pech? Nu heb ik op zich geen bezwaar tegen werkzaamheden, volgens het mailtje zijn deze nodig voor het 'garanderen van een hoge kwaliteit televisie, telefonie en internet'. Ziggo denkt waarschijnlijk erg klantvriendelijk bezig te zijn met het inlichten van klanten hierover, maar helaas zijn de mailtjes enorm nietszeggend. Het is elke maand exact hetzelfde mailtje met als strekking: er kunnen storingen optreden in zowel televisie, telefonie als internetsignaal, maar misschien ook niet. En als er na het onderhoud iets niet werkt probeer dan je modem te resetten (zucht).
Als klant heb ik hier helemaal niets aan. Het enige resultaat is dat ik onzeker ben over mijn internetsignaal, tv opnames, bereikbaarheid etc. De maatregelen die ik moet treffen om te zorgen dat mijn apparatuur (tv opnames, internet connecties etc.) blijft werken zijn vervelend en, naar achteraf bijna altijd blijkt, onnodig. Want ondanks de werkzaamheden heb ik maar 1x m'n modem hoeven resetten en heb ik er eigenlijk verder nooit echt hinder van ondervonden.
Dus Ziggo, kunnen deze mailtjes niet iets duidelijker? Laat bijvoorbeeld weten waarom de frequentie van de werkzaamheden zo hoog is, welke werkzaamheden er worden uitgevoerd en hoe groot de kans is dat er daadwerkelijk langdurig of veelvuldig onderbreking van het signaal is. Stuur bijvoorbeeld 1x per 3 of 6 maanden een mailtje met een overzicht en wat achtergrond informatie van de werkzaamheden als er (bijvoorbeeld) in een bepaalde wijk nieuwe apparatuur wordt uitgerold en er daarom een periode van veel onderhoud aan komt. Of is het zo dat deze werkzaamheden allemaal ad-hoc ingepland worden? Als het hooguit een korte onderbreking is, midden in de nacht, laat het mailtje dan wat mij betreft gewoon achterwege. Want met deze nietszeggende mailtjes bereiken jullie in ieder geval bij mij, het tegenovergestelde effect dan waar het denk ik voor bedoeld is.
Ik kreeg zonet alweer een mailtje over werkzaamheden in mijn wijk. Dit jaar heb ik er elke maand een gehad en in juni zelfs twee. Is dat in alle Ziggo regio's zo of heb ik gewoon pech? Nu heb ik op zich geen bezwaar tegen werkzaamheden, volgens het mailtje zijn deze nodig voor het 'garanderen van een hoge kwaliteit televisie, telefonie en internet'. Ziggo denkt waarschijnlijk erg klantvriendelijk bezig te zijn met het inlichten van klanten hierover, maar helaas zijn de mailtjes enorm nietszeggend. Het is elke maand exact hetzelfde mailtje met als strekking: er kunnen storingen optreden in zowel televisie, telefonie als internetsignaal, maar misschien ook niet. En als er na het onderhoud iets niet werkt probeer dan je modem te resetten (zucht).
Als klant heb ik hier helemaal niets aan. Het enige resultaat is dat ik onzeker ben over mijn internetsignaal, tv opnames, bereikbaarheid etc. De maatregelen die ik moet treffen om te zorgen dat mijn apparatuur (tv opnames, internet connecties etc.) blijft werken zijn vervelend en, naar achteraf bijna altijd blijkt, onnodig. Want ondanks de werkzaamheden heb ik maar 1x m'n modem hoeven resetten en heb ik er eigenlijk verder nooit echt hinder van ondervonden.
Dus Ziggo, kunnen deze mailtjes niet iets duidelijker? Laat bijvoorbeeld weten waarom de frequentie van de werkzaamheden zo hoog is, welke werkzaamheden er worden uitgevoerd en hoe groot de kans is dat er daadwerkelijk langdurig of veelvuldig onderbreking van het signaal is. Stuur bijvoorbeeld 1x per 3 of 6 maanden een mailtje met een overzicht en wat achtergrond informatie van de werkzaamheden als er (bijvoorbeeld) in een bepaalde wijk nieuwe apparatuur wordt uitgerold en er daarom een periode van veel onderhoud aan komt. Of is het zo dat deze werkzaamheden allemaal ad-hoc ingepland worden? Als het hooguit een korte onderbreking is, midden in de nacht, laat het mailtje dan wat mij betreft gewoon achterwege. Want met deze nietszeggende mailtjes bereiken jullie in ieder geval bij mij, het tegenovergestelde effect dan waar het denk ik voor bedoeld is.