Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen idee. Volgens de mail van vorige week, zou Ziggo afgelopen nacht tussen 1 en 6 uur werkzaamheden uitvoeren. Geen centje pijn vanochtend, tot 10.30 toen internet eruit viel (TV deed het nog). Pas na 12.00 werkte alles weer.
Blijkbaar hebben ze vannacht iets niet goed gedaan. :mrgreen:
Ze zullen wel iets doen, anders zouden ze die mail niet versturen... Denk ik.
Hier weer in de nacht van 13 op 14 juni. Heb er nooit last van gehad dat iets niet zou werken na het onderhoud ondanks hun waarschuwingen van modem en/of router resetten.
Nee, ik ook niet. Alleen mijn nachtbeest, dochter genaamd, klaagt altijd. Schijnt dat klokslag 1:00 echt alles eruit gaat. Je kunt de klok erop gelijk zetten.
ja daar weet ik alles van ons bewakings alarm ging een keer af om 1 uur in de nacht omdat ziggo de telefoon lijn had uitgeschakeld. en daar reageerde ons alarm op.:?