• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

werkzaamheden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter roelzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

roelzz

Er zijn deze week werkzaamheden gepland in postcodegebied 6562/groesbeek

mogelijk kunnen mensen hier hiender van ondervinden.

Dit staat nog niet op de storing/meldings pagina van upc .

groeten Roelzz
 
Dat kan twee dingen betekenen:

Of je bent helderziend

Of je werkt voor UPC

Het eerste geloof ik niet zo...
 
knuffa zei:
Dat kan twee dingen betekenen:

Of je bent helderziend

Of je werkt voor UPC

Het eerste geloof ik niet zo...

Of hij ziet gewoon dat er her en der de grond bij hem in de buurt wordt opengetrokken, waarnaar er mannetjes met spannende en listige kabeltjes in de weer zijn gegaan >:D
 
Ben idd werkzaam bij UPC (nog niet zo lang) ik zag de mededeling staan , maar nog niet op de storings site
van UPC en ik dacht dat het wel handig was om het hier in iedergeval te paatsen .
en wie weet heeft iemand er baat bij . :)
 
Bedankt hoor ;)

Als je nog meer info hebt over UPC horen we dat graag van je...schijnt tegenwoordig in de mode te zijn :)
 
Zou handig zijn als UPC-ers dit even kenbaar maken middels avatar door een UPC-logo.
 
paullus zei:
Zou handig zijn als UPC-ers dit even kenbaar maken middels avatar door een UPC-logo.

Dat is toch voorbehouden voor de webcare-leden?
Die zijn die UPC aangewezen om op diverse fora problemen op te lossen.
Daar kan je dan misschien ook bepaalde rechten aan ontlenen.
Als iemand bij UPC werkzaam is en dit op persoonlijke titel doet lijkt me dat niet.

Prima dat iemand dit doet hoor, begrijp me niet verkeerd maar er is wel een verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan