S
smoking
beste mensen. er lag een brief in de brievenbus van upc. dat er werkzaamheden komen op 30 op 31maart tussen 01:00-07:00 dat ik geen van de diensten gebruik maken. hebben meer mensen de zelfde brief gehad. en zo ja heeft het met het download probleem te maken. ? 

dankzij jullie en coax gebeurd dit nu super bedankt jtech. en coax
en alle anderen die er aan me geholpen hebben
Hopelijk gaat het straks beter smoking. Laat het wel even weten in het postcodetopic als je problemen zijn opgelost. 