C
CaptainHook
Werkzaamheden aan het netwerk. Accoord, dat kan gebeuren bij iedere provider.
En ja, ze hebben het aangekondigd ook.
Maar op DEZE manier, dat is gewoon van de zotte.
Bij Xs4all zijn er ook wel eens werkzaamheden, maar die zijn altijd 's-nachts en hooguit voor een paar minuten, gedurende 1 nacht. En zeer zeker niet overdag, tijdens werktijd.
Drie dagen lang (!), overdag tussen 09:00-17:00h kan uw verbinding 'gewoon' wegvallen, weer terugkomen, weer wegvallen, etc.
En ja hoor, dan zit je net te werken, pats, verbinding weg.
Inmiddels zit ik dan maar op m'n backup ADSL verbinding te werken, maar deze manier van omgaan met je klanten vind ik niet getuigen van enig respect. En op dat moment kun je dus ook mooi niet de HD via 1200 bereiken. En het is dat ik een backup ADSL verbinding heb, maar de naaste buren zitten dus helemaal zonder.
Je plant toch zeker je werkzaamheden en gaat toch niet drie dagen lang in het wilde weg verbindingen zitten ompluggen in je netwerk
Echt. GRRRRR 
BTW: ook hier geldt blijkbaar weer de bekende we-deny-everything politiek van UPC. Want op hun storings/werkzaamheden pagina staat uiteraard niks...
En ja, ze hebben het aangekondigd ook.
Maar op DEZE manier, dat is gewoon van de zotte.
Bij Xs4all zijn er ook wel eens werkzaamheden, maar die zijn altijd 's-nachts en hooguit voor een paar minuten, gedurende 1 nacht. En zeer zeker niet overdag, tijdens werktijd.
Drie dagen lang (!), overdag tussen 09:00-17:00h kan uw verbinding 'gewoon' wegvallen, weer terugkomen, weer wegvallen, etc.
En ja hoor, dan zit je net te werken, pats, verbinding weg.
Inmiddels zit ik dan maar op m'n backup ADSL verbinding te werken, maar deze manier van omgaan met je klanten vind ik niet getuigen van enig respect. En op dat moment kun je dus ook mooi niet de HD via 1200 bereiken. En het is dat ik een backup ADSL verbinding heb, maar de naaste buren zitten dus helemaal zonder.
Je plant toch zeker je werkzaamheden en gaat toch niet drie dagen lang in het wilde weg verbindingen zitten ompluggen in je netwerk
Echt. GRRRRR 
BTW: ook hier geldt blijkbaar weer de bekende we-deny-everything politiek van UPC. Want op hun storings/werkzaamheden pagina staat uiteraard niks...

. Wat UPC ook doet!
.