• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Werkzaamheden... lekker dan.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter CaptainHook
  • Startdatum Startdatum
C

CaptainHook

Werkzaamheden aan het netwerk. Accoord, dat kan gebeuren bij iedere provider.
En ja, ze hebben het aangekondigd ook.

Maar op DEZE manier, dat is gewoon van de zotte.
Bij Xs4all zijn er ook wel eens werkzaamheden, maar die zijn altijd 's-nachts en hooguit voor een paar minuten, gedurende 1 nacht. En zeer zeker niet overdag, tijdens werktijd.

Drie dagen lang (!), overdag tussen 09:00-17:00h kan uw verbinding 'gewoon' wegvallen, weer terugkomen, weer wegvallen, etc. :thumbsdownangry:
En ja hoor, dan zit je net te werken, pats, verbinding weg.

Inmiddels zit ik dan maar op m'n backup ADSL verbinding te werken, maar deze manier van omgaan met je klanten vind ik niet getuigen van enig respect. En op dat moment kun je dus ook mooi niet de HD via 1200 bereiken. En het is dat ik een backup ADSL verbinding heb, maar de naaste buren zitten dus helemaal zonder.
Je plant toch zeker je werkzaamheden en gaat toch niet drie dagen lang in het wilde weg verbindingen zitten ompluggen in je netwerk??? Echt. GRRRRR >:(

BTW: ook hier geldt blijkbaar weer de bekende we-deny-everything politiek van UPC. Want op hun storings/werkzaamheden pagina staat uiteraard niks... :gestoord2:
 
Ja, maar het is nooit goed ;). Wat UPC ook doet!

'Ja, maar xs4all...' dan blijf je lekker daar. Wees blij dat je een backup-lijntje hebt.
Nog even door de zure appel heen bijten en dan mag je gratis reclame maken :).

elefant.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er staat toch "kan", over het algemeen zijn het kleine momenten dat de verbinding tijdelijk "kan" wegvallen.

Misschien zijn na deze werkzaamheden de problemen wel opgelost.

Bellen met 1200, daar heb je toch een telefoon abo van UPC voor nodig?

Dat je nog steeds bij UPC zit!!!

73's
 
Klagers hebben geen nood, zo blijkt maar weer, ook al heb je zeker een punt, JIJ hebt je adsl nog...
 
Heb die ervaring ook een keer gehad CaptainHook. Het ergere was dat de verbinding na 17:00 ook nog gammel bleef. Begreep van een monteur dat veel buitenwerk wordt uitbesteed. Die hebben nog minder te maken met klantbinding.
 
Dat ik nog steeds bij UPC zit?
Haha, grappig. Tot nu toe hebben ze hier het monopolie op enigszins snelle verbindingen. Alleen de betrouwbaarheid is zo beroerd.

Maar nog een paar maandjes en dan...

1200 bellen gaat niet als het UPC modem niet online komt... :'(

Het trieste is gewoon dat ze op hun eigen storings/werkzaamheden pagina gewoon niks vermelden op mijn postcode. Maar ze hebben wel een briefkaartje gestuurd dat er werkzaamheden zijn... Wie is er hier nou gestoord?

En 'klagers hebben geen nood'? Waar slaat dat nou weer op? Ik betaal voor een verbinding en die wordt gewoon tijdens werktijden op willekeurige momenten onderuit gehaald. En die specificatie van ergens tussen 9 en 5 is natuurlijk absurd. Dat kan best specifieker, maar ja, dan moeten ze zorgvuldig plannen...
 
pa3eia zei:
Misschien zijn na deze werkzaamheden de problemen wel opgelost.
Ja vast... na de vorige werkzaamheden kregen we blokjesbeeld op de NED 1,2,3 HD er voor terug. En dat ligt aan MIJN bekabeling...tuurlijk
Dus ik ben benieuwd wat dit keer de oogst zal zijn... :-\

pa3eia zei:
Bellen met 1200, daar heb je toch een telefoon abo van UPC voor nodig?
Ja. Dus die kan ik niet bereiken... En online ontkent UPC deze werkzaamheden...
 
Als het zo'n drama zou zijn, kan je toch ook wel mobiel bellen? Schijnbaar toch niet erg genoeg.

Online ontkennen, wow, maar even een mail naar 'Onze Taal' sturen dat ik een goede kandidaat heb voor het nieuwe woord van 2012! Moeten we alleen nog een woord ontdekken voor een soort van 'online ontkenningsfase'...

Maar goed, men had deze reacties kunnen verwachten.

CaptainHook zei:
Dus ik ben benieuwd wat dit keer de oogst zal zijn... :-\

Dit wordt een drama Hook. Bereid je maar voor.

Edit: neemt niet weg dat het erg vervelend is
 
Creative Solution zei:
Maar goed, men had deze reacties kunnen verwachten.
Nee hoor, als een dienstverlener werkzaamheden aankondigt en deze met fatsoenlijk gespecificeerde periodes uitvoert, geen probleem mee.
En als er dan een mogelijkheid zou zijn om te checken (online) hoe, wat en waar. Prima. Informatieverstrekking en je klanten serieus nemen vind ik heel normaal... maar in dit geval de ISP blijkbaar niet...
 
Er staat "kan".
Hier een paar weken terug ook gehad, in drie dagen één keer 45 seconden het signaal weg.
Ook al zit je te netwerken, even 5 minuten pauze kan geen kwaad.

Er zijn ook mensen die er juist 's nachts last van hebben als ze de lijnen eraf gooien.
 
Terug
Bovenaan