G
Goldduke
Gisteren de hele dag geen verbinding mogelijk, mijn modem was een grote disco!
Wederom gebeld met HD daar kreeg ik te horen dat de 'groep' waar ik op zit 'de schop op gaat' !!!!!
"Mevrouw u zit op groep AD26 en die gaat op de schop
"
"Vanaf september tot december zijn er werkzaamheden ingepland om alle oude groepen te vervangen/vernieuwen"
"Sommige collega's van mij uit Nijmegen hebben er ook heel veel hinder van, en die zitten ook op oude groepen, die moeten ook wachten tot het najaar, dat zal het verholpen worden" aldus de mondige HD medewerker.

Waarom wordt dit niet aan alle klanten gecommuniceerd die op de zg oude groepen zitten?
Ik was eerst teleurgesteld, toen boos en nu pisnijdig.
"Oh ja mevrouw, de warmte speelt ook een rol, dan vallen wel meer oude kasten uit"
Weet iemand hier meer over de geplande werkzaamheden?
Wederom gebeld met HD daar kreeg ik te horen dat de 'groep' waar ik op zit 'de schop op gaat' !!!!!
"Mevrouw u zit op groep AD26 en die gaat op de schop
""Vanaf september tot december zijn er werkzaamheden ingepland om alle oude groepen te vervangen/vernieuwen"
"Sommige collega's van mij uit Nijmegen hebben er ook heel veel hinder van, en die zitten ook op oude groepen, die moeten ook wachten tot het najaar, dat zal het verholpen worden" aldus de mondige HD medewerker.

Waarom wordt dit niet aan alle klanten gecommuniceerd die op de zg oude groepen zitten?
Ik was eerst teleurgesteld, toen boos en nu pisnijdig.
"Oh ja mevrouw, de warmte speelt ook een rol, dan vallen wel meer oude kasten uit"
Weet iemand hier meer over de geplande werkzaamheden?

