V
vanderham
Hallo,
Ik bezit een Siemens Gigaset A580IP, een Dect apparaat dat ik op mijn router aansluit waarmee ik verschillende voip-accounts kan instellen.
Dit werkte vlekkeloos. Ik kon bellen en gebeld worden op de diverse accounts.
Sinds een paar dagen kan ik niet meer registereren. Zowel Voipbuster als Budgetphone werken niet. Bellers krijgen een melding "gebruiker niet online". Omdat het om meerdere providers tegelijk gaat, concludeer ik dat het niet aan deze providers kan liggen.
Een vriendin van ons, een paar straten verderop (ook Ziggo, ook Voipbuster) ondervindt hetzelfde.
Hebben anderen ook dit probleem?
Heeft Ziggo het VOIP-verkeer van derden geblokkeerd?
Weet iemand iets meer?
Alvast dank voor de reacties.
Ron
Ik bezit een Siemens Gigaset A580IP, een Dect apparaat dat ik op mijn router aansluit waarmee ik verschillende voip-accounts kan instellen.
Dit werkte vlekkeloos. Ik kon bellen en gebeld worden op de diverse accounts.
Sinds een paar dagen kan ik niet meer registereren. Zowel Voipbuster als Budgetphone werken niet. Bellers krijgen een melding "gebruiker niet online". Omdat het om meerdere providers tegelijk gaat, concludeer ik dat het niet aan deze providers kan liggen.
Een vriendin van ons, een paar straten verderop (ook Ziggo, ook Voipbuster) ondervindt hetzelfde.
Hebben anderen ook dit probleem?
Heeft Ziggo het VOIP-verkeer van derden geblokkeerd?
Weet iemand iets meer?
Alvast dank voor de reacties.
Ron