Werking Ziggogo app op TV (phillips)

4Grammor

Forum Gebruiker
Berichten
3
Sinds een stroomuitval (was gemeldt door Liander) werkt de app van Ziggo niet goed meer.
App werd na opstarten geupdate en werkt nu traag en kan geen programma's meer kijken vanaf begin (keuze life of start vanaf begin is weg)
Op advies van ziggo app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar geen verbetering ........
App werkt op tablet (apple) en telefoon wel goed
Iemand enig idee om dit op te lossen
 
Stroomuitval heeft er waarschijnlijk niets mee te maken.
Problemen bij de philips TV's sinds de laatste update zijn bekend en ze zijn er wel mee bezig. Enige wat je kunt doen is regelmatig checken of er een update is.

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-TV-app-Erg-traag-sinds-update/td-p/987423 en https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Over-de-update-van-Ziggo-GO/ba-p/955956

Misschien helpt het ook om je DNS te veranderen naar die van google voor die Start vanaf begin/live button.

Zie: https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo...aar-in-Ziggo-Go-app/td-p/109496?postid=222799
 
Laatst bewerkt:
Stroomuitval heeft erwel ietsmee temaken...als dit niet gebeurt was..dan kon tpstarter nog op de oude versie probleemloos kijken..
 
Dan zou je TV ook updaten wanneer je de stekker van je TV eruit hebt gehad lijkt mij. De vraag is of dat wel zo is.
 
Kijken vanaf begin werkt na de update iets anders:
 
Dankjwel Youriy,
Dit is een gouden tip, knop net iets langer ingedrukt houden en de optie kijken vanaf begin verschijnt
 
Uiteraard ook ber000000-6 en Dynabyte bedankt voor reaktie
P.S. Bij tv heb ik auto updates uitgezet gezien vroegere ervaringen met updates,
hetgeen helaas niet voor de apps mogelijk is ....
 
Terug
Bovenaan