• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wensen wij upc/chello een goed 2005 ????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hagen
  • Startdatum Startdatum
H

Hagen

rtd 16-12-2004,

Hallo,

IK zou graag willen dat alle lezers/forum leden een kort stukje schrijven,niet meer dan 3 regels, waarin jullie je grieven  ( en ook  mis-schien de compliementen maken), aan het bedrijf wat zichzelf nog steeds moet provisionen. Probeer het kort en krachtig te houden.

Ik ga dan proberen om het als email aan upc /chello door te sturen, uiteraard niet onder mijn eigen naam, maar dat moge duidelijk zijn.


Let the games begin 
 
nou ik denk niet dat chello veel complimentjes krijgs van mensen... en ik ga die zelf ook niet geven want vindt het allemaal nog maar een zooitje.
 
- TV, slecht aanbod analoge kanalen, digitale tv te duur
- Internet, snellere varianten gewenst, helpdesk bagger, stabiliteit oke
- Telefonie, geen ervaring mee, vanaf februari gaan we voor VoIP

Kon het niet kwijt op een andere manier in 3 regels ::)
 
tflegend zei:
gatver, marquee

Yep het zou verboden moeten worden om dit door 1 gebruiker vaker te gebruiken als 1 op de 100 posts. Of alleen als er echt iets belangrijks onder de aandacht gebracht moet worden.

Verder chello Wij wensen jullie het beste
Gefeliciteerd Internet een heel jaar lang zonder storingen.
Gefeliciteerd met de Virus scanner
Gefeliciteerd met de Spam filter
Gefeliciteerd met de gratis snelheid verhoging
Gefeliciteerd met de gratis snelheid verhoging de 2de maal (tenminste als deze dit jaar nog gaat komen)

En Last But not Least.
Chello ROT toch op met die datalimiet.
 
Ik wens altijd iedereen een goed 2005.....ondanks de datalimiet ;)
Maar de datalimiet is een kwestie van tijd....
 
Tja weinig voor mij voor,

behalve die DATALIMIET  >:(

Prettig en gelukkig 2005
 
Ik wens de organisatie UPC/chello veel narigheid toe, serieus.

De medewerkers daarentegen wens ik een andere baan toe in 2005.

Kortom een faillisement zou uitkomst kunnen bieden:
- UPC/Chello naar de klote.
- alle medewerkers moeten een andere baan zoeken.

"jingle all the way"

Ik heb net de helpdesk gesproken, dat verklaart mijn nare verwensingen :angel:
 
een zootje, dat maaken jullie er zelf van, moet je eens bij de KPN kijken daar werkt het ook niet
 
Mwah aan die verhoging heb je eigenlijk geen ene ruk aangezien je dan eerder bij de 40 GB (classic) of 80 GB (plus)

Maar toch voor de 'gemiddelde gebruiker' die 8 GB download per maand (volgend chello dan he) zal dit wel leuk zijn.

Maar toch chello ook een goed jaar toegewenst indien ze het datalimiet opheffen of verhogen (80 GB classic en 160 GB plus moet toch redelijk zijn)

Je kan het ook zo zien, de modale hd is 120 GB, pas het datalimiet er dan ook op aan :P
 
Terug
Bovenaan