• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wens voor meer HD zenders in Starter pakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter funrider
  • Startdatum Startdatum
F

funrider

Na recente prijs stijgingen zou ik het zeer waarderen (wens) als UPC ook eens iets terug kan doen daarvoor (naast de recente verbetering van upload snelheid) en wel de HD variant door te geven in het Starter pakket als men ook de SD zenders heeft voor 'reguliere' zenders als Comedy Central, 13th Street, BBC1, BBC2 en TLC bijvoorbeeld.

Het is de afgelopen tijd vrij stil geweest qua aanvullingen danwel wijzigingen in het tv zender pakket zeker voor het Starter pakket.
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

Hoe lang heb je al 15 HD zenders in Starter?
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

casperd zei:
Hoe lang heb je al 15 HD zenders in Starter?

Sinds begin september 2013 toen de vernieuwde 2-1 en 3-1 pakketten werden gelanceerd a 37,50 p/mnd danwel 40 euro p/mnd met 15HD zenders in Starter pakket.
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

funrider zei:
Het is de afgelopen tijd vrij stil geweest qua aanvullingen danwel wijzigingen in het tv zender pakket zeker voor het Starter pakket.

Ik zou het je van harte gunnen, zo'n aanvulling van het starterpakket.

Maar 'het is de afgelopen tijd vrij stil geweest' is natuurlijk geen argument. UPC heeft geen enkele verplichting om regelmatig met aanvullingen danwel wijzigingen te komen.
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

Dat zegt die toch ook niet, hij probeert ze "te bewegen tot".
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

Als je UPC 'wil bewegen tot', kun je ze beter op iets anders wijzen, namelijk dat de meeste kijkers tegenwoordig een HDTV hebben, en dat het dus de nieuwe standaard is en niet iets wat in een extra pakket thuishoort.

Ik verbaas me nogal eens over het soort redenering dat ik hier regelmatig lees: 'wanneer verandert er weer eens wat in het aanbod, want dat is al een tijdje niet meer gebeurd'. Alsof zoiets vanzelfsprekend is.
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

Paul4321 zei:
Als je UPC 'wil bewegen tot', kun je ze beter op iets anders wijzen, namelijk dat de meeste kijkers tegenwoordig een HDTV hebben, en dat het dus de nieuwe standaard is en niet iets wat in een extra pakket thuishoort.

Ik verbaas me nogal eens over het soort redenering dat ik hier regelmatig lees: 'wanneer verandert er weer eens wat in het aanbod, want dat is al een tijdje niet meer gebeurd'. Alsof zoiets vanzelfsprekend is.

Het is ook niet vanzelfsprekend dat weet ik. Normaal start ik ook niet dit soort topics. Maar het is ook meer een wens. Het zou leuk zijn als UPC weer eens net als vorig jaar nu in september (of later) wat zenders zoals genoemd in Starter opneemt in een HD variant.

Het blijft een forum en ik vond het weer eens tijd dit aan te kaarten.
Anno 2014 vind ik dat HDTV wel de standaard zou moeten zijn en niet langer als een extra gezien moet worden zodoende dit topic.
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

Ik verwacht volgende week eigenlijk wel eea in HD in Starter, waarom... omdat Kpn inmiddels ook 15 zenders in HD geeft. Kortom Upc is nu de voorsprong kwijt.
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

Als ze nu ook nog eens een keer alles in HD uitzenden worden we niet meer belazerd met de term HD. ;)
 
Re: Verzoek voor meer HD zenders in Starter pakket

rcs zei:
Als ze nu ook nog eens een keer alles in HD uitzenden worden we niet meer belazerd met de term HD. ;)

Te beginnen met Nieuwsuur.. :love: :knuppel2:
 
Terug
Bovenaan