H
HD_Albert
De Samsung H360R presenteert nu bij het gebruik van teletekst een nuttloos OSD tussenscherm dat je moet accorderen. Dit is een onodig handeling omdat je nooit meerdere opties krijgt en werkt daarom onnodig vertegend en hinderlijk
Wens: Tussenscherm teletekst default uitzetten (eventueel via optie aan zetten al zie ik er volstrekt het nut niet van in)
De Samsung H360R presenteert nu de teletekst OSD over het beeld heen.
Dat is niet handig. HD TV gebruikers beschikken vrijwel zonderuitzondering over grotere breedbeeldschermen. Voor dergelijke gebruikers is het veel handiger als teletekst in een split screen mode wordt getoon met links het beeld en rechts teletekst.
Wens: Default teletekst in splitscreen met beeld op linkerhelft (ongeveer een kwart groote van origineel beeld) en rechts teletekst. Overlay van telsteskt OSD alleen als optie.
Wens: Tussenscherm teletekst default uitzetten (eventueel via optie aan zetten al zie ik er volstrekt het nut niet van in)
De Samsung H360R presenteert nu de teletekst OSD over het beeld heen.
Dat is niet handig. HD TV gebruikers beschikken vrijwel zonderuitzondering over grotere breedbeeldschermen. Voor dergelijke gebruikers is het veel handiger als teletekst in een split screen mode wordt getoon met links het beeld en rechts teletekst.
Wens: Default teletekst in splitscreen met beeld op linkerhelft (ongeveer een kwart groote van origineel beeld) en rechts teletekst. Overlay van telsteskt OSD alleen als optie.