- Berichten
- 1.384
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb via 1233 mijn voicemail ingesteld en een zogenaamde 'welkomsttekst' opgenomen en ook mijn naam. Vervolgens heb ik de voicemail aangezet middels *61.
Wanneer iemand mij nu belt en de voicemail schakelt in krijgt de beller alleen mijn ingesproken naam te horen en niet de welkomsttekst. Ik kan in het menu via 1233 echter nergens de optie vinden om te kiezen voor deze welkomststekst. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan activeren/wijzigen?
Wanneer iemand mij nu belt en de voicemail schakelt in krijgt de beller alleen mijn ingesproken naam te horen en niet de welkomsttekst. Ik kan in het menu via 1233 echter nergens de optie vinden om te kiezen voor deze welkomststekst. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan activeren/wijzigen?
