• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welkomsttekst voicemail instellen

Berichten
1.384
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb via 1233 mijn voicemail ingesteld en een zogenaamde 'welkomsttekst' opgenomen en ook mijn naam. Vervolgens heb ik de voicemail aangezet middels *61.
Wanneer iemand mij nu belt en de voicemail schakelt in krijgt de beller alleen mijn ingesproken naam te horen en niet de welkomsttekst. Ik kan in het menu via 1233 echter nergens de optie vinden om te kiezen voor deze welkomststekst. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan activeren/wijzigen?
 
Klopt dit is mij ook al een keer opgevallen.
Je kan het beste bij beide je TEKST inspreken. (dus geen namen)
Dan werkt het wel.

1233 bellen en is oproepbaar via optie 8 in het menu.
Succes, en ik hoor het graag !
 
Als ik nu 1233 bel doet de optie 8 het niet.
Maar de tip die jij geeft op bij 'Naam' ook de welkomsttekst in te spreken is niet gek! Ga ik doen!
 
mokum64 zei:
Als ik nu 1233 bel doet de optie 8 het niet.
Maar de tip die jij geeft op bij 'Naam' ook de welkomsttekst in te spreken is niet gek! Ga ik doen!
Oké succes, en ik hoor wel of het dan werkt.
Dan een andere optie nummer weet zosnel even niet welke...
 
Ok, het werkt. Helaas mijn boodschap wel een beetje moeten inkorten.
Overigens twijfel ik nog een beetje om de voicemail ingeschakeld te laten. Ik vind dat hij nogal snel inschakelt, de telefoon gaat niet eens vier keer over...da's wel heel snel!
 
@mokum64 ,

Klopt hij vliegt inderdaad erg snel naar de voicemail.
Ik heb Voicemail daarom uitstaan ;)

bij KPN kon je instellen hoeveel keer hij moest afgaan voor hij naar Voicemail ging.
 
Enfin, misschien toch maar weer een telefoon met antwoordapparaat aanschaffen....
M'n oude vertrouwde Siemens Gigaset gaf afgelopen week na ca. 15 jaar de geest, tsja, jammer!
En nu gebruik ik de Philps die ik (nota bene!) van UPC een paar jaar geleden bij een of andere actie cadeau kreeg. Kan overigens niet tippen aan die oude Siemens die ik had!
 
Jaaa dat toestel heb ik hier ook gehad ;)

Wij hebben hier ook Antwoordapparaat, en werkt uitstekend! ;)
 
Terug
Bovenaan