• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke splitter aanschaffen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter chicksel
  • Startdatum Startdatum
C

chicksel

Hallo

Gisteren erachter gekomen dat mijn huidige splitter lichtelijk defect is. Zodra ik mijn modem direct aansluit op de wcd dan komt mijn modem gelijk online. Zodra ik de splitter er tussen zet wil het modem niet meer online komen. Nu werd mij gisteren door de HD gezegd dat ik die splitter zelf mag gaan kopen :S Nu is mijn vraag welke splitter ik moet aanschaffen om er voor te zorgen dat alles straks weer goed werkt....Zijn deze trouwens te koop bij Mediamarkt of moet ik het ergens anders halen? Iemand een prijsindicatie?
 
Hoi,

koop een Hirschmann splitter. Is te koop bij een goede speciaalzaak. Al howel ik ze ook al heb gezien bij de Handyman. Google even en je weet het. zie meteen de prijs. ;)
 
Thanks voor de info. Zijn er nog specifieke dingen die ik aan moet geven zodat ik de goede heb?? Is het raadzaam om er een versterker bij te nemen of ligt het allemaal wrs alleen aan de splitter?? enig idee of ze ook gewoon splitters verkopen bij de Media Markt of Saturn?
 
Mocht je in de buurt wonen van een van onze UPC shops dan kun je daar ook terecht voor een geschikte splitter.

Zie: https://www.upc.nl/televisie/kabels voor de adressen.

klanten van UPC komen hier trouwens in aanmerking voor speciale aanbiedingen:

https://www.inhome-network.com/InHome.storefront/?ObjectPath=/Shops/InHome/Categories/UPC_abonnees/
 
Bedankt voor de tip! :)
Wist zelf nog geen eens dat je daar korting kon krijgen maar wel zeer handig als ik ooit weer wat moet bestellen. :)
 
:o
dat is nog niet eens zo duur wat erop die website staat ^^
(behalve misschien de coax) ~~
 
De beroemde antenne versterker kost er nu ook 29,95.
Een paar weken geleden was het nog 59,95.

Eindelijk is dat gecorrigeerd.

Maar voor de splitter zou ik toch gaan voor een Hirschmann variant.
Dat is tenslotte een heel goed merk.
 
Hirschman is erg bekend, Tratec een stuk minder. Kwalitatief ontlopen ze elkaar niet.
 
Terug
Bovenaan