• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

welke router?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Erica
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Erica

Ik heb alles in een plus van Ziggo. Alles is aangesloten op het gewone modem van Ziggo. Tot op heden nog steeds niet het wifi modem van Ziggo ontvangen alhoewel me dat vorig jaar april in een brief was toegezegd. Nu krijg ik binnenkort een ipad 3 WI-FI 16gb en die kan ik dus niet draadloos aansluiten, want daar is het modem niet geschikt voor. Ik heb van de week nog gevraagd wanneer ik dat nieuwe modem krijg, maar er werd gezegd dat ik daar niet in aanmerking voor kom?????.
Ik zal dus een router op het modem moeten aansluiten. Nu komt dan mijn vraag: Welke router kan ik het beste aanschaffen?
Niet met technische antwoorden komen hoor, want dat snap ik toch niet. Alleen het merk en typenummer. Ik zal wel iemand zoeken die het voor me wil aansluiten.
Alvast bedankt
 
Goedkope en goede router. Heb je al op de 'bestel' knop geklikt ?
 
Nog niet, maar ga het wel doen.

Ik heb de router inmiddels binnen. Helaas kan ik de gebruiksaanwijzing niet lezen vanwege ziekte aan mijn ogen (letters te klein). Ga nog even zoeken of ik het op internet kan vinden, ander hulp elders vragen. Maar wel bedankt voor de tip, schijnt een prima router te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan