E
Erica
Ik heb alles in een plus van Ziggo. Alles is aangesloten op het gewone modem van Ziggo. Tot op heden nog steeds niet het wifi modem van Ziggo ontvangen alhoewel me dat vorig jaar april in een brief was toegezegd. Nu krijg ik binnenkort een ipad 3 WI-FI 16gb en die kan ik dus niet draadloos aansluiten, want daar is het modem niet geschikt voor. Ik heb van de week nog gevraagd wanneer ik dat nieuwe modem krijg, maar er werd gezegd dat ik daar niet in aanmerking voor kom
??.
Ik zal dus een router op het modem moeten aansluiten. Nu komt dan mijn vraag: Welke router kan ik het beste aanschaffen?
Niet met technische antwoorden komen hoor, want dat snap ik toch niet. Alleen het merk en typenummer. Ik zal wel iemand zoeken die het voor me wil aansluiten.
Alvast bedankt
??.Ik zal dus een router op het modem moeten aansluiten. Nu komt dan mijn vraag: Welke router kan ik het beste aanschaffen?
Niet met technische antwoorden komen hoor, want dat snap ik toch niet. Alleen het merk en typenummer. Ik zal wel iemand zoeken die het voor me wil aansluiten.
Alvast bedankt