• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke router raden jullie me aan?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter NLJM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

NLJM

Hallo ik ben van plan om een nieuwe router te kopen welke raden jullie me aan en welke juist niet mijn oog is gevallen op de

- Linksys WRT160N
- Netgear WNDR3300
- Netgear WNR834B
Welke zouden jullie kopen of heeft een van jullie ervaring met een van deze?
 
Ik heb hier de linksys wrt350n staan alles heeft 1Gbit onderling

Was voor mijn de juiste keuze ;)

Johan2
 
Ik zou persoonlijk ook voor de linksys gaan.
Ooit eens een netgear gehad en die was zeer moeilijk aan de gang te krijgen.
Linksys was in een hand omdraai werkend en sins dien zonder problemen.
 
Oké dus Linksys en Draytek is goed (heb gekeken bij draytek op de site maar kom niet uit welke ik moet hebben? Welke raden jullie dan aan van Draytek hij moet Wireless N hebben en als ik met voip ingebouwd pak hoef je dan het modem van Ziggo niet meer te gebruiken dus alleen die Draytek?)

Ps. iemand enig idee hoe ik die poll van veranderen moet?
 
Draytek Vigor 2930 dual WAN security router als je gaat voor wireless N.
Modem blijf je nodig houden, router logt in voor je op het netwerk van ziggo en je kunt dan een x aantal computers achter je router plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan