• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke onvanger bij pakket van 99 euro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hejwazzup

Beste,

Ik ben net nieuw hier, dus sorry als ik iets verkeerd doe :p

Mijn vraag is het volgende:
Ik heb sinds vorige week het 'Installatiepakket Digitale Televisie' van 99 euro besteld.
Mijn vraag is: welke digitale ontvanger zit hierbij.

Nou is mijn 2e vraag: wij hebben een brief gekregen met dat Ziggo een tekort heeft aan digitale kastjes, iemand enig idee wanneer ze geleverd gaan worden? (en welke?)

En mocht het nog lang gaan duren, kun je dan je bestelling afzeggen en gewoon een kastje bij bijvoorbeeld de Mediamarkt kopen??

Vriendelijk bedankt!
 
Meeste kans momenteel is de levering van een Humax.
en ja, er is wat achterstand bij de uitlevering van decoders. Dit kan een week of 2 langer duren.
De bestelling kun je niet onderbreken.
Of even afwachten of als u niet kunt wachten op eigen kosten een decoder Plus smartcard aanschaffen.

Beste,

Ik ben net nieuw hier, dus sorry als ik iets verkeerd doe :p

Mijn vraag is het volgende:
Ik heb sinds vorige week het 'Installatiepakket Digitale Televisie' van 99 euro besteld.
Mijn vraag is: welke digitale ontvanger zit hierbij.

Nou is mijn 2e vraag: wij hebben een brief gekregen met dat Ziggo een tekort heeft aan digitale kastjes, iemand enig idee wanneer ze geleverd gaan worden? (en welke?)

En mocht het nog lang gaan duren, kun je dan je bestelling afzeggen en gewoon een kastje bij bijvoorbeeld de Mediamarkt kopen??

Vriendelijk bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan