• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke modem?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rikh
  • Startdatum Startdatum
R

Rikh

Mijn huidige modem (Cisco EPC3212) is overleden en ik mag hemm vandaag omwisselen bij de winkel. Stel dat ze de EPC3212 niet op voorraad hebben, wat is dat een goed alternatief? Dit aangezien de huidige Thomson Wifi-modems niet zo heel positief ervaren worden hier terwijl ze die waarschijnlijk wel proberen op te dringen.

m.a.w. Wat zou een goed en realistisch alternatief zijn voor de EPC3212 bij mijn huidige pakket(50 Mbps, bellen standaard en digi-TV+HD)
 
Als je graag de huidige situatie wil behouden, de Cisco EPC3208.
In principe hetzelfde modem als de EPC3212.
 
Als je geen 3212 of 3208 kunt krijgen is een 3925 een optie.
Ik zie dat je al een eigen router hebt.
Zet Wifi uit in de 3925 en laat je eigen router op basis van zijn Mac adres een vast ip adres krijgen.
Zet dit ip adres in de DMZ van de 3925 en deze is bijna weer een dom modem geworden.
Ik heb zo twee dagen een 3925 gehad en was er niet ontevreden over.
 
Bedankt voor de antwoorden. Ik was net blij dat ze er geen probleem van gemaakt hadden dat ik het wifi-modem aan de deur geweigerd had via de superdeal acties.
 
Terug
Bovenaan