D
Dutch3men
Ik heb vandaag de aanvraag gedaan voor Fiber Power 60 abbo, ik ben ADSL helemaal zat wat er elke dag tig keer uit flikkert. Nu ben ik alleen benieuwd welk modem/router ik hier nou bij krijg?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke dat wordt dus alleen het Cisco modemjtech zei:Als je hebt gevraagd om draadloos internet, dan krijg je waarschijnlijk de Thomson TWG-870 modem/router. In het andere geval krijg je een Cisco modem dat in bridge mode staat. Hier kan je zelf indien gewenst een router achter hangen.


Dutch3men zei:Oke dat wordt dus alleen het Cisco modem
Heb maar een Netgear WNDR3700 als router gekocht.
Iemand een idee hoe snel ik alles binnen zou kunnen hebben en werkend? UPC geeft 2 weken aan I know, maar hoe eerder hoe beter![]()
Dutch3men zei:Oke dat wordt dus alleen het Cisco modem
Heb maar een Netgear WNDR3700 als router gekocht.
Iemand een idee hoe snel ik alles binnen zou kunnen hebben en werkend? UPC geeft 2 weken aan I know, maar hoe eerder hoe beter![]()
Ik heb de Track & Trace code al ontvangen dus waarschijnlijk morgen lekker klooien :pjtech zei:Gaat meestal erg snel. Mijn ervaring is max een week, maar dat kan natuurlijk verschillen.
Dutch3men zei:Ik heb de Track & Trace code al ontvangen dus waarschijnlijk morgen lekker klooien :p

Zekerjtech zei:Netjes.![]()
Volgende stap glasvezel :pPsychopompus zei:En? welk modem heb je ontvangen?
Ik kreeg 2 dagen geleden 'gewoon' de thomsom 870u terwijl ik bij het bestellen duidelijk heb aangegeven dat ik het cisco modem wilde. Upc dumpt thomson's waar het maar kan, omruilen voor een cisco is niet mogelijk.

