• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke modem / router krijg ik bij FP60?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dutch3men
  • Startdatum Startdatum
D

Dutch3men

Ik heb vandaag de aanvraag gedaan voor Fiber Power 60 abbo, ik ben ADSL helemaal zat wat er elke dag tig keer uit flikkert. Nu ben ik alleen benieuwd welk modem/router ik hier nou bij krijg?
 
Als je hebt gevraagd om draadloos internet, dan krijg je waarschijnlijk de Thomson TWG-870 modem/router. In het andere geval krijg je een Cisco modem dat in bridge mode staat. Hier kan je zelf indien gewenst een router achter hangen.
 
jtech zei:
Als je hebt gevraagd om draadloos internet, dan krijg je waarschijnlijk de Thomson TWG-870 modem/router. In het andere geval krijg je een Cisco modem dat in bridge mode staat. Hier kan je zelf indien gewenst een router achter hangen.
Oke dat wordt dus alleen het Cisco modem :)
Heb maar een Netgear WNDR3700 als router gekocht.

Iemand een idee hoe snel ik alles binnen zou kunnen hebben en werkend? UPC geeft 2 weken aan I know, maar hoe eerder hoe beter :)
 
Dutch3men zei:
Oke dat wordt dus alleen het Cisco modem :)
Heb maar een Netgear WNDR3700 als router gekocht.

Iemand een idee hoe snel ik alles binnen zou kunnen hebben en werkend? UPC geeft 2 weken aan I know, maar hoe eerder hoe beter :)

Gaat meestal erg snel. Mijn ervaring is max een week, maar dat kan natuurlijk verschillen.
 
Dutch3men zei:
Oke dat wordt dus alleen het Cisco modem :)
Heb maar een Netgear WNDR3700 als router gekocht.

Iemand een idee hoe snel ik alles binnen zou kunnen hebben en werkend? UPC geeft 2 weken aan I know, maar hoe eerder hoe beter :)

Heb deze router ook en bevalt me uitstekend, hoewel er wel een paar firmware upgrades nodig waren in het begin. Maar in het router menu zit een knop waar je mee kan checken voor de laatste versie, en die word er dan automatisch opgezet. Werkt prima, zo'n systeem.
 
jtech zei:
Gaat meestal erg snel. Mijn ervaring is max een week, maar dat kan natuurlijk verschillen.
Ik heb de Track & Trace code al ontvangen dus waarschijnlijk morgen lekker klooien :p
 
En? welk modem heb je ontvangen?
Ik kreeg 2 dagen geleden 'gewoon' de thomsom 870u terwijl ik bij het bestellen duidelijk heb aangegeven dat ik het cisco modem wilde. Upc dumpt thomson's waar het maar kan, omruilen voor een cisco is niet mogelijk.
 
Psychopompus zei:
En? welk modem heb je ontvangen?
Ik kreeg 2 dagen geleden 'gewoon' de thomsom 870u terwijl ik bij het bestellen duidelijk heb aangegeven dat ik het cisco modem wilde. Upc dumpt thomson's waar het maar kan, omruilen voor een cisco is niet mogelijk.

Dat deden ze bij mij ook, heb nu toch een cisco ;D

het was vrij simple hier, geen cisco geen upgrade ;)
 
Terug
Bovenaan