R
ratar
Ik wil overstappen naar HD tv met dvr. Ik heb nu een thomson met dvr en deze bevalt prima.
Er zijn 2 boxen voor HD met dvr, namelijk de Philips en de Cisco. Heb je een keus? of krijg je willekeurig 1 van deze opgestuurd. Mijn voorkeur zou die van Philips zijn ivm met 3 tuners en rtf out. Kan ik deze afdwingen of niet en wat zijn jullie voorkeuren.....
ratar, die HD tv toch wel mooier vind
Er zijn 2 boxen voor HD met dvr, namelijk de Philips en de Cisco. Heb je een keus? of krijg je willekeurig 1 van deze opgestuurd. Mijn voorkeur zou die van Philips zijn ivm met 3 tuners en rtf out. Kan ik deze afdwingen of niet en wat zijn jullie voorkeuren.....
ratar, die HD tv toch wel mooier vind