T
trojan222
Topic titel zegt het helemaal. Ik kan in de faq niet vinden welke knop dit moet zijn! Sinds 2 dagen last van blokkerig beeld. (kabels zijn onlangs vervangen en ik heb het net nog even gechecked. Hierna probeer ik de fabrieksinstellingen
echter ik lees dit forum al een tijdje en ben mij bewust van de kabel check! Ik wil gewoon even antwoord op mijn vraag. Kabels zijn nieuw aangelegd in november nadat ik hd tv had aangevraagd en problemen onder vond. 