J
johnbjohn
Hoi,
Ik heb nu bijna al 2 jaar lang last van een spooknota.
Om een heel lang verhaal kort te maken, staat er na 2 jaar nog steeds 480 euro teveel op de nota.
Tientallen keren al het helpdesk gebeld.
2 maal naar upc winkel voor de klacht.
Alle juiste gegevens aangetekend op gestuurd, zijn ze dus kwijt.
Alles opnieuw gefaxed, ook niet meer in hun bezit.
Bij contact met helpdesk zien ze de rekeningen openstaan, gaan ze verder spitten dan zien zij ook dat het niet klopt, maar staat nog steeds open na 2 jaar.
Krijg verder geen aanmaningen of zo, maar blijft wel op de nota staan.
Alle keren dat ik verzocht heb op een oplossing zal zo een beetje meer dan een dagtaak zijn geweest.
Dus heb nu veel kosten gemaakt om dit recht te zetten.
Wie of welke persoon bij UPC moet ik nu hebben om dit eens en vooral uit de wereld tehelpen.

Alvast bedankt
Ik heb nu bijna al 2 jaar lang last van een spooknota.
Om een heel lang verhaal kort te maken, staat er na 2 jaar nog steeds 480 euro teveel op de nota.
Tientallen keren al het helpdesk gebeld.
2 maal naar upc winkel voor de klacht.
Alle juiste gegevens aangetekend op gestuurd, zijn ze dus kwijt.
Alles opnieuw gefaxed, ook niet meer in hun bezit.
Bij contact met helpdesk zien ze de rekeningen openstaan, gaan ze verder spitten dan zien zij ook dat het niet klopt, maar staat nog steeds open na 2 jaar.
Krijg verder geen aanmaningen of zo, maar blijft wel op de nota staan.
Alle keren dat ik verzocht heb op een oplossing zal zo een beetje meer dan een dagtaak zijn geweest.
Dus heb nu veel kosten gemaakt om dit recht te zetten.
Wie of welke persoon bij UPC moet ik nu hebben om dit eens en vooral uit de wereld tehelpen.




Alvast bedankt