Welke hogere functionaris bij UPC voor klacht van twee jaar oud??

  • Onderwerp starter johnbjohn
  • Startdatum
J

johnbjohn

Hoi,

Ik heb nu bijna al 2 jaar lang last van een spooknota.
Om een heel lang verhaal kort te maken, staat er na 2 jaar nog steeds 480 euro teveel op de nota.
Tientallen keren al het helpdesk gebeld.
2 maal naar upc winkel voor de klacht.
Alle juiste gegevens aangetekend op gestuurd, zijn ze dus kwijt.
Alles opnieuw gefaxed, ook niet meer in hun bezit.
Bij contact met helpdesk zien ze de rekeningen openstaan, gaan ze verder spitten dan zien zij ook dat het niet klopt, maar staat nog steeds open na 2 jaar.
Krijg verder geen aanmaningen of zo, maar blijft wel op de nota staan.
Alle keren dat ik verzocht heb op een oplossing zal zo een beetje meer dan een dagtaak zijn geweest.
Dus heb nu veel kosten gemaakt om dit recht te zetten.
Wie of welke persoon bij UPC moet ik nu hebben om dit eens en vooral uit de wereld tehelpen.
>:D >:D >:D >:D

Alvast bedankt
 

little_peet

Forum Gebruiker
Berichten
499
De beste manier in mijn ervaring is een dagje vrij nemen, de auto pakken en gewoon het kantoor binnen te lopen. Ik ben toen ik 1,5 geen verbinding had en er met de helpdesk niet uit kwam. Naar het kantoor in helmond gegaan, daar konden ze niks voor mij doen (zit voornamelijk administartie) maar gaven toen het vestigings adres van de helpdesk in eindhoven. Ik daar naar toe, sta je op de helpdesk binnen, had ik de zelfde dag een afspraak met een monteur die een uur later bij mij op de stoep stond. heb me nog moeten haasten om eerder thuis te zijn als de monteur.
 

little_peet

Forum Gebruiker
Berichten
499
gewoon naar dat call center toe, het wordt voor een call center medewerker veel moeilijker om je af te wimpelen als je voor hun neus staat. Wel netjes blijven natuurlijk, want als je gaat schelden en tieren sta je in 3 seconde weer buiten, als je gewoon netjes blijft willen de meeste mensen je toch op de een of andere manier helpen. dat is nou eenmaal de aard van het beestje.
 
Bovenaan