• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

welke hd dvr box krijg ik

Je krijgt dan de Cisco HD DVR of de Philips HD DVR.

Ligt eraan welke op voorraad is.
 
hrorije zei:
Is daar kwaliteitsverschil in of maakt het niet uit
Sommige mensen vinden van wel en andere weer van niet.
Voordeel van de Cisco is de energie stand
Voordeel van de Philips is dat hij 3 tuners heeft. (dus 2x opnemen en 1x kijken)
 
hrorije zei:
Is hij ook beter dan de standaard dvr box van Thomson die ik nu nog heb?
Ze zijn beide even goed hoor.
Al vond ik de Cisco wat beter functioneren
 
hrorije zei:
en qua beeldkwaliteit, scheelt het veel hd t.o.v. standaard.
Dat zeker wel ja, HD ziet er uitstekend uit! :)

Helaas zijn nog niet alle programma's in HD op de Nederlandse TV.
 
Na onlangs contact met het callcenter van UPC vernomen dat men de Philips HD DVR box niet meer levert. De reden zou zijn dat de box niet meer aan de ECO richtlijnen voldeed. Dit ivm de 3 tuners dus. Daarbij wist de meneer ook nog te vermelden dat je nu niet 2 programma's tegelijk kan opnemen met de cisco DVR ( als de box gewoon aanstaat) omdat het pauzeren van een programma en 1 programma opnemen de voorkeur heeft van de meerderheid van de klanten.

Ik vraag me ook af in hoeverre dit allemaal waar is. Het komt bij mij over als een broodje aap verhaal.
 
LordChaotic zei:
Na onlangs contact met het callcenter van UPC vernomen dat men de Philips HD DVR box niet meer levert. De reden zou zijn dat de box niet meer aan de ECO richtlijnen voldeed. Dit ivm de 3 tuners dus. Daarbij wist de meneer ook nog te vermelden dat je nu niet 2 programma's tegelijk kan opnemen met de cisco DVR ( als de box gewoon aanstaat) omdat het pauzeren van een programma en 1 programma opnemen de voorkeur heeft van de meerderheid van de klanten.

Ik vraag me ook af in hoeverre dit allemaal waar is. Het komt bij mij over als een broodje aap verhaal.
Klopt je kan met deze box maar 1 ding opnemen en dan TV kijken.
of 2x opnemen maar dan geen tv kijken.
 
Terug
Bovenaan