Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pulletje zei:Daar ga ik ook van uit. Maar ik lees dat er ook mensen zijn die de Philips hebben.
Hoe kom je daar dan aan? Zijn er meer kosten aan verbonden of??

Pulletje zei:Eeeuh ja. De Philips is inderdaad een oude doos.
Ik zal wel zien...ben wel heel erg benieuwd naar de kwaliteit......

De Philips HD box heeft 250Gb, 3 tuners en is veel stiller dan de Cisco. De Philips werkt probleemloos en bij de Cisco is dat wel anders. Lees dit forum maar eens door. Ik geef dus duidelijk de voorkeur aan de Philips! Staat ook op nummer 1 in de Mediabox Ranglijst bij dit forum en dat is niet voor niks!Jules1 zei:De philips heeft maar 160Gb HDD capaciteit.. Persoonlijk zou ik voor Cisco gaan.![]()