• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke HD Box krijg ik ?

Berichten
177
Hallo allemaal,
Ik krijg binnenkort een Mediabox HD DVR.
Nu zijn er 2 types, Philips en Cisco.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Philips(3 tuners!)

Weet iemand hoe dit geregeld is?
 
Ik heb gisteren nog gebeld met de klantenservice om het HD-abonnement te bestellen en in antwoord op mijn vraag kreeg ik te horen: de Cisco. Tevens nu in totaal al 6 maanden gratis Film1 (in combinatie met andere aanbiedingen).
 
Daar ga ik ook van uit. Maar ik lees dat er ook mensen zijn die de Philips hebben.
Hoe kom je daar dan aan? Zijn er meer kosten aan verbonden of??
 
Pulletje zei:
Daar ga ik ook van uit. Maar ik lees dat er ook mensen zijn die de Philips hebben.
Hoe kom je daar dan aan? Zijn er meer kosten aan verbonden of??

Je moet even goed naar de datum van introductie kijken ;)
Persoonlijk heb ik liever de Cisco.
 
Eeeuh ja. De Philips is inderdaad een oude doos ;D.
Ik zal wel zien...ben wel heel erg benieuwd naar de kwaliteit......
 
Pulletje zei:
Eeeuh ja. De Philips is inderdaad een oude doos ;D.
Ik zal wel zien...ben wel heel erg benieuwd naar de kwaliteit......

Ik lees in de reviews bij die Philips, dat deze nog wel geleverd wordt.
Ik weet niet wat jij gaat krijgen, maar daarom heb ik het gisteren zelf maar even gevraagd voor de zekerheid, dus vraag het even bij je bestelling. Misschien krijgen gebruikers die al een Philips hadden en om wat voor reden een nieuwe moeten hebben, deze nog wel.
 
Philips word niet echt geleverd, vaak gebeurt het dan een monteur die nog in zijn auto heeft liggen, dan kan je het eventueel vragen, anders gewoon een Ciscso.
 
De philips heeft maar 160Gb HDD capaciteit.. Persoonlijk zou ik voor Cisco gaan. :)
 
Inderdaad. Ik heb de Cisco. Wellicht dat iemand deze vraag kan beantwoorden. Ik heb nu mijn home entertainment set via een scart aangesloten. Is dit okay of mis ik dan kwaliteit?
 
Jules1 zei:
De philips heeft maar 160Gb HDD capaciteit.. Persoonlijk zou ik voor Cisco gaan. :)
De Philips HD box heeft 250Gb, 3 tuners en is veel stiller dan de Cisco. De Philips werkt probleemloos en bij de Cisco is dat wel anders. Lees dit forum maar eens door. Ik geef dus duidelijk de voorkeur aan de Philips! Staat ook op nummer 1 in de Mediabox Ranglijst bij dit forum en dat is niet voor niks!
 
Terug
Bovenaan