• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke decoder?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ps79
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

ps79

Welke decoder krijg je van Ziggo als je nu die aanbieding van 39,95 euro pakt voor een tv digitaal abonnement? Of mag je kiezen?

PS
 
Heb net Ziggo gebeld, en de telefoniste kon niet aangeven welke decoder ze toe zouden sturen :?
 
Wij hebben toen digitv kregen was nog bij @home een Philips gekregen.
Terwijl er teon werd gezegt door de klantenservice dat we een Samsung zouden krijgen.
Maar moet zeggen we hebben nog nooit problemen gehad met de philips.
Dus gewoon afwachten wat er komt.
Doen wij nu ook weer!
 
Wij hebben toen digitv kregen was nog bij @home een Philips gekregen.
Terwijl er teon werd gezegt door de klantenservice dat we een Samsung zouden krijgen.
Maar moet zeggen we hebben nog nooit problemen gehad met de philips.
Dus gewoon afwachten wat er komt.
Doen wij nu ook weer!
Zelfde verhaal hier maar nooit weer achteraan geweest aangezien hij het inderdaad 'meer dan aardig' doet.
 
Vreemd genoeg heb ik ook mensen gehoord die konden kiezen bij Ziggo welke decoder ze wouden bij hun alles in 1 pakket!
 
Vreemd genoeg heb ik ook mensen gehoord die konden kiezen bij Ziggo welke decoder ze wouden bij hun alles in 1 pakket!
Zeker de keuze tussen een PVR of HD ontvanger met 99 euro korting of een gratis ontvanger, dat zijn de drie keuzes die je hebt volgens de website.
 
Ja, de Samsung of Humax zou ik wel willen (Humax als ik zou mogen kiezen).. maar dus zeker niet die Philips decoder, omdat die geen optische uitgang heeft.
 
Ja, de Samsung of Humax zou ik wel willen (Humax als ik zou mogen kiezen).. maar dus zeker niet die Philips decoder, omdat die geen optische uitgang heeft.

Ik heb zelf een Humax iPVR 9200C en een Samsung DCB-B270R zo in het gebruik vind ik de humax duizend maal beter. Als dan de SD decoder van Humax net zo gebruiksvriendelijk is zou ik die erbij nemen.
 
Jaartje geleden kon ik ook een gratis ontvanger krijgen, kon volgens mij zelfs kiezen :) (heb humax genomen, absoluut geen spijt van gehad)

Samsung zou iets harder zijn qua kleur vergeleken met de humax.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan