T
Ton2e
Iemand die weet welke decoder je nu krijgt bij bij een Digitaal (geen HD, wel of geen recorder) abonnement? Is dit nog steeds het aloude "jaren '80 model" of al iets beters?
Bellen geeft geen oplossing want antwoord: "Weten wij niet".
Bellen geeft geen oplossing want antwoord: "Weten wij niet".