Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enige twee gecertificeerde decoder met pvr functie (naast cisco). Lees niks over Hdef en zodoende dus ook geen Hdef pvr functie. Als dit pakket wel Hdef zou ondersteunen dan zou dit toch zeker wel op de site gemeld worden, lijkt mij. Gezien de prijs, die gelijk is aan het interactieve pakket, zou je echter wel weer denken dat de decoder HDef kan weergeven. Misschien kan anoniem hier wat over zeggen.
Meest omvattend pakket. HDef weergave, opname in Hdef, VOD. Voorlopige alleen in casema gebied
Mochten er nog foutieve aannames in verwerkt zitten roep maar, dan edit ik mijn post wel. Verder missschien wat off-topic maar kan hopelijk wat vragen voorkomen.
In de kant en klare start pakketten die nu in de winkels staan klopt het denk ik wel, al dacht ik dat in het SD pakket ook wel eens de Philips zat. Ik kreeg in ieder geval een tijdje terug een normaal startpakket van hun met daarin de Philips en op de doos kon de "inpakker" aankruisen welke er in zat, daarbij stond oa ook de Samsung en de Humax in het rijtje.
Wat gecertificeerde HD ontvangers (zonder PVR / VOD) betreft is nu ook de Humax HD5000 erbij gekomen, maar ook die zal nog niet in de start pakket dozen in de winkels zitten, is immers pas net vrij gegeven.
Of deze decoders nu wel in de pakketen die via de website worden verkocht zitten kan ik ook niet zeggen, daar laat Ziggo zich immers ook niet over uit. (Maar is dit wel het juiste topic hiervoor)
Afgelopen week netjes gebeld door Ziggo n.a.v. een door mij ingezonden brief, al langere tijd was bekend dat Casema aan het stoeien was met Cisco DVB series. Welke het zou worden was nog onbekend.
Helaas was ik niet thuis dus maar teruggebeld, antwoordapparaat die zegt later terug te bellen omdat de gemiddelde wachttijd meer dan 30 min is.:x
Toch maar even mijn dealer gebeld (Treffers TV centrum) om te vragen of hij al wist om welke het ging, sterker de dealer wist van niets, zelfs de twee leveranciers in Nederland waren niet op de hoogte.
Ik heb ze dus nog niet kunnen spreken maar als ze gekozen hebben voor de 8455 vind ik het wel weer erg kort door de bocht, de echte HD liefhebber moet toch ook de mogelijkheid hebben om opgenomen films weg te schrijven op een externe harddisk middels USB of SAT (8450 versie).
Vraag me ook af hoe dit apparaat werkt met een Onkyo tx-sr606, worden geluids-stromen ook goed weergegeven? Opschalen is niet meer nodig maar het geluid daar heb ik nog even geen weet van.