• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke coaxkabel zouden jullie aanraden?

Berichten
951
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Welke kabel raden jullie en UPC aan?
Is deze goed: https://www.warmteservice.nl/product/82056306/elektro-materiaal/buis-en-kabel/bedea-coaxkabel-type-coax-12.do

Of toch de geadverseerde Koka799: https://www.allekabels.nl/Hirschmann-Artikelen/257/456/Hirschmann-Antennekabel.html
 
Er staat hierboven een topic met de titel "De perfecte materialen voor binnenshuis installatie".
Wat zouden ze daar nou mee bedoelen???
Oh ja, welke kabel je bij voorkeur moet nemen staat meteen in de topic start :cheesy:
Graag even lezen, voordat er nog meer topics komen over de versterker, AOP, splitters, etc.

Er staat daar ook voldoende in over het waarom van welke component.
En anders zijn er nog tientallen andere topics over.
 
Die Bedea C12 is zoals de naam al zegt coax kabel die minimaal aan de C12 specificatie voldoet.
C12 is wat UPC als minimale kwaliteit aanraad.
Ik ken de Bedea kabel verder niet en weet niet of hij beter is als de minimale eisen van de specificatie.
Van de KOKA799 weet ik wel dat hij een stuk beter is als de C12 specificatie. Dat houd in dat hij minder signaal demping (verlies) en een betere afscherming tegen stoorsignalen heeft als standaard C12 coax.
 
Sommige dingen zijn van te voren al te voorspellen... hè Hans? :smiley2:
 
Koka799.

Ik sta bij vrienden en kennissen bekend als degene die ze moeten vragen als ze slecht signaal, storingen of instraling thuis hebben.

Ik heb maar 1 'geheim' en dat is HIRSCHMANN. ;)
 
Waarom moet er een coax kabel tussen WCD ewn mediabox i.p.v een koka799 kabel.
Zou een koka799 kabel ertussen verschil maken met kwaliteit in plaats van een gewone HQ COAXKABEL?
 
Terug
Bovenaan