S
Snuurtje
Hoi,
Ik heb ooit is een keer met een torrentding geprobeert verscheidene torrents te downloaden, mar dat wou nooit echt snel gaan. Hoger dan 2,3 kbps kwam ik niet. Dat heb ik dus maar opgegeven en ben op alternetieven overgestapt, maar wil et nu toch nog wel is proberen. Alleen mijn vraag aan mede chello gebruikers is: welke torent client gebruiken jullie, hoe heb je die ingesteld, en welke sites gebruik je ervoor.
Groeten, Snuur
Ik heb ooit is een keer met een torrentding geprobeert verscheidene torrents te downloaden, mar dat wou nooit echt snel gaan. Hoger dan 2,3 kbps kwam ik niet. Dat heb ik dus maar opgegeven en ben op alternetieven overgestapt, maar wil et nu toch nog wel is proberen. Alleen mijn vraag aan mede chello gebruikers is: welke torent client gebruiken jullie, hoe heb je die ingesteld, en welke sites gebruik je ervoor.
Groeten, Snuur


